مجلس ایران دات كام
نظری :

آئین نامه رتبه بندی معلمان نباید با روح قانون مغایرت داشته باشد

آئین نامه رتبه بندی معلمان نباید با روح قانون مغایرت داشته باشد

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده مردم خمین در مجلس اظهار داشت: آئین نامه اجرایی نباید با روح قانون مغایرت داشته باشد و این مهم ترین تاکید قانون گذار است.



علیرضا نظری نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به تصویب آئین نامه «رتبه بندی معلمان» در دولت، اظهار داشت: این آئین نامه نباید با روح قانون مغایرت داشته باشد، ضمن آنکه تمامی نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدا به دنبال ارتقای جایگاه و رتبه معلمان بودند و تا آخر پای اجرای درست این طرح در کنار آنها هستند.
وی با اشاره به اینکه عواید و ثمرات اجرای این طرح باید به صورت عادلانه در بین فرهنگیان کل کشور توزیع شود، افزود، نه این که کارکنان ستادی وزارت خانه بیشترین نصیب را ببرند و معلمان دلسوز و زحمتکش در شهرستان ها و روستاها که در صف مقدم جبهه آموزش هستند کمترین بهره را ببرند، چون که در این صورت باعث یأس و ناامیدی آنها را فراهم می آورد.
نماینده مردم خمین در مجلس به تبیین نکته دیکر در اجرای دقیق رتبه بندی معلمان پرداخت و تاکید کرد: وزیر، معاونان و تمامی مدیران ارشد باید با تمام توان به دنبال ارتقای معیشت و زندگی معلمان کشور و پیگیری دغدغه های صنفی آنها باشند تا با همکاری مجلس و دولت و اجرای درست و منطقی این طرح دغدغه چند ده ساله فرهنگیان هم مرتفع شود.
نظری افزود: ریاست قوه مقننه و تمامی نمایندگان مجلس، وزیر و مدیران ستادی وزارت خانه آموزش و پرورش و تمامی کسانی که نقشی در تدوین آیین نامه اجرایی طرح رتبه بندی معلمان دارند باید به نکاتی به شکل ویژه توجه نمایند، چون که سرنوشت و آینده فرهنگ و آموزش کشور در دست معلمانی است که امروز سرنوشت آنها در دست تصمیمات روز ماست.
وی بیان نمود: اول، آیین نامه اجرایی نباید با روح قانون مغایرت داشته باشد و این مهم ترین تاکید قانون گذار است. دوم، تمامی نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدا به دنبال ارتقای جایگاه و رتبه معلمان بوده و تا آخر پای اجرای درست این طرح در کنار آنها خواهند بود.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: نکته آخر و چهارم اینکه، وزیر، معاونان و تمامی مدیران ارشد باید با تمام توان به دنبال ارتقای معیشت و زندگی معلمان کشور و پیگیری دغدغه های صنفی آنها باشند تا با همکاری مجلس و دولت و اجرای درست و منطقی این طرح دغدغه چند ده ساله فرهنگیان عزیز هم مرتفع شود.


منبع:

1401/03/21
10:30:44
0.0 از 5
3439
تگهای خبر: آموزش , پیگیری , تصویب , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۱