مجلس ایران دات كام
به دلیل رد صلاحیت یكی از كاندیداهای راه یافته به دور دوم؛

دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه كنسل شد

دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه كنسل شد

دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه به سبب رد صلاحیت یكی از كاندیداهای راه یافته به این مرحله كنسل شد.



علیار راستگو رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید این خبر اضافه کرد: اسفند ماه سال قبل در تمام حوزه های انتخابیه استان به جز شهرستان میانه نتایج قطعی انتخابات در مرحله اول مشخص شد و سرنوشت انتخابات در حوزه انتخابیه میانه به دور دوم کشیده شد.
وی سپس افزود: اسفند ماه با برگزاری انتخابات در میانه از مجموع ۶۸ هزار و ۸۱۴ رأی مأخوذه، مهدی اسماعیلی با ۱۶ هزار و ۸۶۶ رأی در مرحله اول بعنوان نخستین نماینده این شهرستان حائز اکثریت آرا شد و به مجلس راه پیدا کرد و از بین آقایان علی شامی و بهنام صفایی قرار بود با برگزاری انتخابات در ۲۱ شهریور نماینده دوم این شهرستان مشخص شود.
راستگو با اشاره به اینکه یکی از دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه میانه رد شده است، اظهار داشت: این رد صلاحیت به استناد نامه شورای نگهبان و اعلام ستاد انتخابات کشور انجام شده و برای همین دور دوم انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه میانه کنسل شد.
وی با اعلان اینکه هنوز درباب نحوه انتخاب دومین نماینده حوزه انتخابیه میانه در مجلس اظهار نظری نمی توان انجام داد، اظهار داشت: برگزاری انتخابات با حضور یک نامزد موضوعیت ندارد و برای همین این انتخابات برگزار نمی گردد.

1399/06/19
23:12:32
5.0 از 5
5222
تگهای خبر: آذربایجان شرقی , انتخابات , رد صلاحیت , ستاد انتخابات كشور
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴