مجلس ایران دات كام
نماینده بهشهر:

مردم از سفرهای تفریحی به استان مازندران اجتناب كنند

مردم از سفرهای تفریحی به استان مازندران اجتناب كنند

مجلس ایران دات كام: نماینده مردم بهشهر در مجلس با اعلان اینكه وضعیت استان مازندران در مقابله با كرونا سخت تر شده است، اصرار كرد كه مردم از سفرهای غیر ضروری به این استان اجتناب كنند.


غلامرضا شریعتی در گفت و گو با ایسنا با اعلان اینکه وضعیت استان مازندران نامساعد است، اشاره کرد: شرایط استان مازندران درباب کرونا قرمز است و چند ماهی می شود که به سبب مسافرت های غیر ضروری به استان حتی وضعیت از قرمز نیز عبور کرده و شرایط خیلی مشکل است.
ایشان سپس اظهار نمود: از مردم عزیز کشور انتظار داریم که از سفرهای غیر ضروری به استان مازندران اجتناب کنند. مردم استان با این ویروس درگیر هستند و آمار بیماران بستری در بیمارستان های استان بالا است. از مردم عاجزانه تقاضا داریم که از سفرهای غیر ضروری تا گذر از پیک این بیماری به استان مازندران اجتناب کنند.
نماینده مردم بهشهر در مجلس اشاره کرد: مردم مازندران از گذشته میزبان تمام مردم ایران از سراسر کشور بوده اند و ان شاءالله پس از اختتام این بیماری نیز صمیمانه پذیرای حضور مسافران از همه نقاط کشور هستیم. اما امروز شرایط مقابله با این ویروس در سطح استان پیچیده می باشد.
شریعتی در آخر اشاره کرد: از مردم انتظار داریم که سفرهای تفریحی خودرا به عقب انداخته و مردم استان را در مقابله با این بیماری یاری کنند.




منبع:

1399/06/09
13:46:45
5.0 از 5
5298
تگهای خبر: مجلس , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴