مجلس ایران دات كام
نوروزی:

آمریكا با وجود وضعیت كرونا به زانو درآمده است

آمریكا با وجود وضعیت كرونا به زانو درآمده است

به گزارش مجلس ایران دات كام سخنگوی كمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به عملكرد ضعیف دولت ترامپ در كنترل و مدیریت كرونا عنوان كرد: ملت آمریكا از این اینگونه مدیریت و اقدامات نابخردانه دولت حاكمه خود به شدت خشمگین هستند.


حجت الاسلام حسن نوروزی در گفتگو با ایسنا، در مورد اقدامات غیر بشردوستانه دولت آمریکا در بحران کرونایی جهان اظهار نمود: هیات حاکم بر آمریکا دولتی است که با خوی مستکبرانه خود مردم آمریکا و مردم جهان را به طرف نابودی سوق می دهد، حالا بسیاری از ایالات آمریکا همچون کالیفرنیا خواستار استقلال بوده و دولت آمریکا را اصلا قبول ندارند.
وی ادامه داد: حالا آمریکا در جریان ویروس کرونا چندین برابر تلفات خود در جنگ جهانی دوم کشته داده و این بدین معنا است که آمریکا نتوانسته کرونا را کنترل و به مردم خود کمک نماید ملت آمریکا هم از این اینگونه مدیریت و اقدامات نابخردانه دولت حاکمه به شدت خشمگین هستند.
سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس عنوان کرد: همین دولت مستبد که در مقابل مردم خود چنین اقداماتی را انجام می دهد خواستار ذلت ملت های دیگر هم است برای مثال شاهد می باشیم حتی در چنین شرایطی تحریم ها را تشدید می کند و تلاش دارد اقلام پزشکی و بهداشتی کشورهای دیگر را به سرقت ببرد باید بداند ایجاد این اختلاف انگیزی و تنش آفرینی ها آرامش خودش را برهم می زند.
وی افزود: درگیری هایی که آمریکا با ایران دارد باعث می شود ما خودمان را در حوزه اقتصاد مقاومتی تقویت نماییم، برای مثال در همین شرایط کرونا ملت و مسئولین به میدان آمدند و دست یکدیگر را گرفتند و اقدامات خوبی صورت پذیرفت.
نوروزی بیان نمود: ترامپ شخصیت با ثباتی ندارد و حتی برای تجارت جهانی در آمریکا هم دارای فکر و اندیشه نیست آمریکا امروز با وجود وضعیت کرونا به زانو درآمده است آمار تلفاتشان وضعیت خوبی ندارد جایی برای دفن آنها ندارند، از زندانیان برای دفن فوتی ها استفاده می شود، هر انسان عاقلی در چنین شرایطی تلاش می کند آرامش موقتی در کشور خود و در جهان ایجاد کند ولی متاسفانه شاهد می باشیم نرامپ در عرصه داخلی و بین المللی کشور خود ایجاد تنش می کند.




منبع:

1399/02/20
21:24:26
5.0 از 5
6181
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۲