انتقاد نماینده مجلس از بیانیه تجمع ۵۰ نماینده مجلس این رفتار مشابه روش نمایندگان مجلس ششم است! به گزارش مجلس ایران دات کام، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: تهدید به تجمع مقابل مجلس مشابه روش برخی نمایندگان مجلس ششم است. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از خبر آنلاین، محسن فتحی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی در واکنش به تهدید بعضی از نمایندگان در رابطه با تجمع مقابل مجلس در مخالفت با تصمیم نهادهای ذی صلاح پیرامون برگزار نشدن صحن علنی اظهار داشت: در برابر برگزارنشدن صحن علنی، دغدغه اغلب همکارانم که مثل خود بنده بدنبال برگزاری صحن علنی هستند را درک میکنم اما روش حدود ۵۰ نفر که با صدور بیانیه تجمع بدنبال فشار بر نهادهای ذی صلاح هستند را به ضرر نظام، خلاف مصلحت کشور، دشمن شادکن و مغایر با منش رهبر شهید و رهبر انقلاب میدانم. به روایت مهر، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: من این شیوه را مناسب نمایندگان انقلابی نمی دانم بنابراین نه آن متن را امضا کردم و نه این اقدامات را در راه صواب میدانم چون که مشابه این رفتارها را فقط میتوان در عملکرد برخی نمایندگان مجلس ششم دید. فتحی تصریح کرد: من هم مانند برخی دیگر از همکاران پیگیر برگزاری جلسات هستم و از جزئیات نامه نگاری و پیگیری چند باره ریاست مجلس برای آماده سازی مقدمات برگزاری صحن آگاه و از ایشان سپاسگزارم اما یقین دارم باعقلانیت و درک شرایط خاص کشور نباید با رفتار احساسی وحدت مردم را درخیابان خدشه دار کرد. نماینده سنندج در آخر اظهار داشت: اکثریت نمایندگان مخالف چنین اقداماتی هستند و اینجانب هم معتقدم چاره مشکلات کشور، عقلانیت و اعتماد به یکدیگر است. 1405/04/06 11:41:57 0.0 از 5 5 تگهای خبر: پیگیری , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط کنایه تند قالیباف به ترامپ در رابطه با خرید ذرت و سویای آمریکایی با پول های مسدود شده اجلاس باکو مهلتی برای تبیین تحولات بعد از جنگ رمضان است تقدیر اعضاء کمیسیون شوراها از عملکرد وزارت کشور و تاکید بر تقویت مرزها واکنش قالیباف به تساوی ایران برابر بلژیک به همراه عکس نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۵ بعلاوه ۵ ارسال نظر