نبویان: آمریکا می گوید ایران نفت دارد و دیگر احتیاج به صنعت هسته ای ندارد پس با این شرایط آمریکا هم نباید هسته ای داشته باشد! به گزارش مجلس ایران دات کام، سید محمود نبویان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا می گوید ایران نفت دارد و دیگر نیاز به صنعت هسته ای ندارد، پس خود آمریکا که تولیدکننده بزرگ نفت می باشد نباید هسته ای داشته باشد. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از خبر آنلاین، سید محمود نبویان عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: آمریکا می گوید ایران نفت دارد و دیگر احتیاج به صنعت هسته ای ندارد، پس خود آمریکا که تولیدکننده بزرگ نفت می باشد نباید هسته ای داشته باشد. وی ادامه داد: پیش از انقلاب آمریکا برای تولید رادیو دارو به شاه، راکتور هسته ای داده است. سوخت آن راکتور ۹۳ درصد بود! نخستین کشوری که پیش از انقلاب با شاه قرارداد هسته ای امضا کرد آمریکا بود! 1404/07/04 10:52:49 0.0 از 5 349 تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط پیام ریاست قالیباف بر تیم مذاکره کننده ایران به روایت عضو فراکسیون مستقلین فردا جلسه وبیناری مجلس با وزرای علوم و آموزش وپرورش برگزار می شود بیشتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند ادامه حملات به لبنان بی پاسخ نخواهد ماند نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۶ بعلاوه ۲ ارسال نظر