مجلس ایران دات كام
رئیس دیوان محاسبات كل كشور بیان كرد

کوشش برای شفاف کردن روابط مالی بین مجموعه نفت و دولت در برنامه هفتم توسعه

کوشش برای شفاف کردن روابط مالی بین مجموعه نفت و دولت در برنامه هفتم توسعه

مجلس ایران دات کام: به گزارش مجلس ایران دات کام، رئیس دیوان محاسبات کل کشور از آماده سازی پیشنهادات نظارتی دیوان محاسبات در برنامه هفتم توسعه اطلاع داد.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، سید احمدرضا دستغیب ضمن اشاره به پیشنهادات نظارتی دیوان محاسبات در برنامه هفتم توسعه اظهار نمود: دیوان محاسبات مجموعه ای از پیشنهادات نظارتی خویش را برای درج در برنامه هفتم توسعه آماده کرده است.
وی با اشاره به اینکه پیشنهادات دیوان محاسبات متوجه موضوعات نظارتی است، اظهار نمود: ازاین رو مجموعه ای از پیشنهادات در چارچوب احکام را باردیگر برای نظارت، آن هم برای شفافیت و انضباط مالی عرضه خواهیم کرد.
رئیس دیوان محاسبات کل کشور در گفتگو با خانه ملت بیان نمود: البته ما هم پیشنهاداتمان را در اختیار دولت و سازمان مدیریت و برنامه ریزی قرار دادیم.
دستغیب تصریح کرد: همینطور ما در چارچوب پیشنهادات نظارتی مان در برنامه هفتم توسعه می کوشیم روابط مالی بین مجموعه نفت و دولت را شفاف نماییم و این مورد یکی از مهم ترین اقداماتی است که باید مدنظر قرار دهیم، ازاین رو روی این مساله تمرکز خواهیم کرد.
وی ضمن اشاره به اقدامات نظارتی دیوان محاسبات که از سال قبل شروع شده است، بیان نمود: این اقدامات در رابطه با رسیدگی به شرکتهای دولتی بخصوص شرکتهای شبه دولتی است که در برنامه هفتم توسعه مدنظر قرار خواهد گرفت.




منبع:

1402/01/27
09:53:46
0.0 از 5
3319
تگهای خبر: دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳