مجلس ایران دات كام
نظری :

گازدهی به سانتریفیوژها پاسخ درستی به غربی ها بود

گازدهی به سانتریفیوژها پاسخ درستی به غربی ها بود

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گازدهی به سانتریفیوژها پاسخ درست و منطقی بود که باید در مقابل غربی ها می گرفتیم.



علیرضا نظری در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به شروع گازدهی به سانتریفیوژها، اظهار داشت: پس از خروج آمریکا از برجام در زمان ترامپ و تشکیل مجلس یازدهم، مصوبه ای برای لغو تحریم ها در مجلس به تصویب رسید که موجب شد مسیر مذاکرات پروسه جدیدی را طی نماید و از جاده یک طرفه به تعهدات متقابل کشانده شود.
وی بیان کرد: اقدامات جمهوری اسلامی ایران پس از مصوبه اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها مبتنی بر واقعیات است. واقعیت این بود که طرف مقابل همیشه به بهانه های مختلف فشارهای خود بر ایران را تشدید می کرد و با قطعنامه های سیاسی و نه فنی و تخصصی در شورای حکام و ارجاع آنها به شورای امنیت سازمان ملل، یک جاده یک طرفه را طی می کرد.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: بنظر می رسد مسیری که جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید و پس از تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها اتخاذ نموده است، مسیری صددرصد درست و منطقی است.
نظری متذکر شد: تجربه نشان داده است که هر کجا ما در مقابل دشمنان زیاده خواه کوتاه آمدیم، همیشه ضرر کردیم و هر جا که محکم ایستادیم و از منافع و حقوق ملت دفاع کردیم، به نتیجه رسیدیم.
وی اشاره کرد: ما تجربه های زیادی را طی سالهای قبل کسب کردیم و امروز هم بنظر می رسد که تزریق گاز به سانتریفیوژها، یک پاسخ دقیق، درست، کارشناسی و قانونمند است که توسط دستگاه دیپلماسی و سازمان انرژی اتمی اتخاذ شده است و در حال انجام می باشد. این تصمیم حمایت جدی همه دستگاهها و ارکان نظام و آحاد ملت ایران را خواهد داشت.
نظری گفت: کشورهای غربی عضو برجام همچنان مسیر خودشان را ادامه می دهند و این ما هستیم که باید در مقابل آنان تصمیم درستی را اتخاذ نماییم که اقدام مذکور پاسخ درستی به آنان است.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: تزریق گاز به سانتریفیوژها پیام مهمی به غربی ها است که مسیر جاده یک طرفه گذشته عوض شده است و آنها هم باید افق دیدشان را عوض کنند و مبتنی بر واقعیات امروز که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد، عمل کنند.




منبع:

1401/05/16
21:29:36
0.0 از 5
3127
تگهای خبر: تصویب , حكم , دولت , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱