مجلس ایران دات كام
قالیباف در جمع گروه های جهادی:

اگر بودجه به درستی صرف شود مشکلی باقی نمی ماند

اگر بودجه به درستی صرف شود مشکلی باقی نمی ماند

رییس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: هر ساله در بودجه، رقم بالایی برای آب و برق و جاده روستایی اختصاص می یابد که اگر به درستی این بودجه صرف شود مشکلی در این بخش ها باقی نمی ماند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف روز جمعه در سفری از پیش اعلام نشده به منطقه محروم لیردف در جاسک رفت. رییس مجلس شورای اسلامی با حضور در جمع گروههای جهادی در این منطقه محروم گفت: امروز آمدیم تا آثار تصمیم های درست و غلط خودرا از نزدیک و در پایین ترین نقاط جغرافیایی ببینیم تا وقتی می خواهیم در مرکز تصمیم بگیریم دیگر اشتباهات را تکرار نکنیم. وی ادامه داد: بنا بگفته رهبر معظم انقلاب اسلامی ما نیازمند حلقه های میانی جهادی هستیم تا بتواند ارتباط با مردم را برقرار کنند. گروههای جهادی متمرکز بر این شوند که زندگی مردم منطقه غیر از پایه های اصلی توسعه با ظرفیت های موجود رشد کند.
رییس مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: در مدت ۱۰ روز نمی گردد مشکلات را حل کرد ما باید مردم را بشناسیم اشکالات را پیدا نماییم و برنامه ریزی نماییم تا مشکلات در طول یک سال رفع گردد. وی ادامه داد: کار جهادی این است که ۱۰ تومان بگیریم صد تومان کار نماییم، اما سیستم اداری این است که هزار تومان بگیرد و یک تومان کار کند که این مسیر باید عوض شود.
قالیباف اظهار داشت: هر ساله در بودجه، رقم بالایی برای آب و برق و جاده روستایی اختصاص می یابد که اگر به درستی این بودجه صرف شود مشکلی در این بخش ها باقی نمی ماند.

1400/12/28
14:42:21
0.0 از 5
3555
تگهای خبر: بودجه , سیستم , قم , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴