مجلس ایران دات كام
علیپور:

مجلس باید در جریان بند بند سند استراتژیك با چین قرار بگیرد

مجلس باید در جریان بند بند سند استراتژیك با چین قرار بگیرد

به گزارش مجلس ایران دات کام نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس با تاکید بر اینکه مجلس باید در جریان بند بند سند استراتژیک با چین قرار بگیرد، اظهار داشت: به این مساله توجه گردد تا بلایی که برجام بر سر کشور آورد، تکرار نشود و ان شاءالله در این توافق شاهد عایدات خوبی باشیم.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، کمال علیپور خنکداری نماینده مردم قائمشهر در مجلس در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس خطاب به وزیر کشاورزی و وزیر صمت اظهار داشت: وزیر کشاورزی امروز در مجلس به شکلی سخن گفتند که مردم بدهکار شدند و مردم باید از وی عذرخواهی کنند، دلیل نمی گردد که گزارشی سطحی ارائه بدهید و بروید و فکر کنید که مشکل گرانی حل شده است.
وی خطاب به رئیس جمهور متذکر شد: درباب توافق با چین یک کلمه “برنامه جامع همکاری” قید کردند که مانع از اصول ۱۲۵ و ۷۷ قانون اساسی باشد، مجلس باید در جریان بند به بند این توافق باشد تا بلایی که برجام بر سر کشور آورد، تکرار نشود و ان شاءالله در این توافق شاهد عایدات خوبی باشیم.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس در آخر خطاب به وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: آقای وزیر، سوادکوه ما وضعیت نابسامان ورزشی و کمبود امکانات ورزشی را شاهد است، لازم است که هر چه سریعتر به این مساله توجه کنید.




منبع:

1400/01/17
16:39:47
0.0 از 5
4426
تگهای خبر: قانون , مجلس , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۴