مجلس ایران دات كام
قالیباف در جلسه علنی:

بودجه 1400 با رویكرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد

بودجه 1400 با رویكرد محرومیت زدایی و شفافیت بسته شد

به گزارش مجلس ایران دات کام رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: بودجه سال ۱۴۰۰ با رویکرد محرومیت زدایی، اشتغال،  انضباط، شفافیت و عدالت بسته شد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمدباقر قالیباف در انتها بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کل کشور، عنوان کرد: از همه نمایندگان که در این زمان به صورت شبانه روزی هم در کمیسیون های تخصصی و در هم در صحن مجلس زحمت کشیدند و بودجه را نهایی کردند، تقدیر و تشکر می کنم.
وی بیان نمود: نمایندگان اطمینان داشته باشند که جداول بودجه در کمیسیون تلفیق که بنده هم آنجا حضور دارم، حتما به صورت دقیق کنترل خواهد شد.
رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه بودجه سال ۱۴۰۰ با رویکرد محرومیت زدایی، اشتغال، انضباط، شفافیت و عدالت بسته شد، خاطرنشان کرد: همینطور به کالاهای اقتصادی و کشاورزی توجه ویژه شد و ارز ۴۲۰۰ تومانی به حوزه بهداشت و سلامت اختصاص یافت که باید کنترل و نظارت بیشتری بر آن شود.
قالیباف عنوان کرد: لازم است از اعضای هیئت دولت، مسؤلان سازمان برنامه و بودجه، فقها و حقوقدانان شورای نگهبان، کارشناسان مرکز پژوهشها و دیوان محاسبات و خبرنگاران رسانه های مختلف که در این زمان تلاش زیادی کردند، تقدیر و تشکر کنم.
وی بیان نمود: جلسه علنی بعدی مجلس شورای اسلامی یکشنبه (۲۴ اسفند ماه) ساعت ۷: ۴۵ دقیقه و با ادامه دستور هفتگی برگزار می شود.


منبع:

1399/12/17
13:45:31
0.0 از 5
4081
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , دولت , شورای نگهبان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۴