مجلس ایران دات كام
امیرعبداللهیان در یادداشتی مطرح كرد؛

جزئیاتی از نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین

جزئیاتی از نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین

مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل، توضیحاتی درباره جزئیات نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین بیان نمود.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، حسین امیرعبداللهیان در یادداشتی ضمن اشاره به نامه راهبردی رهبر انقلاب به پوتین، عنوان کرد: رهبر انقلاب تاکید دارند که در سیاست خارجی باید متوازن عمل کرد؛ یعنی هم به سیاست نه شرقی، نه غربی برای حفظ استقلال عمل نماییم و هم روابط خارجی را با همه جهان حفظ نماییم.
وی بیان نمود: بدون تردید قرن ۲۱ قرن آسیاست. انتخاب زمان این سفر در مقطعی که مستأجران جدیدی وارد کاخ سفید شده اند این پیام را به متحدین ایران می دهد که ما بیشتر از این معطل بازی کاخ سفید در برجام نخواهیم شد.
مشاور رئیس مجلس در امور بین الملل خاطرنشان کرد: رئیس دومای روسیه نه از سوی پارلمان، بلکه بعنوان نماینده ویژه پوتین پیام رهبر انقلاب را دریافت کرد. ساعتی بعد آگاه شدیم که پوتین پیام را خوانده و مورد توجه جدی قرار داده است.
وی اضافه کرد: روسیه از قبل در یادداشتی رسمی اعلام نمود به جهت اینکه دریافت پیام رهبری به خاطر پروتکل ها به تأخیر نیفتد، نماینده ویژه ای در مسکو این پیام را دریافت کند.
امیرعبداللهیان اظهار داشت: پیام رهبر انقلاب به پوتین، نکات مهم و دقیقی داشت که برای روس ها -با توجه به مناسبات جدید بین المللی برای استقامت روابط راهبردی و پایدار دو کشور- مهم بود.


منبع:

1399/11/24
23:18:05
0.0 از 5
4406
تگهای خبر: رهبری , طرح , مجلس , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱