مجلس ایران دات كام

تذكر نماینده ساوه در مورد تأخیر در پرداخت حقوق معلمان حق التدریس

تذكر نماینده ساوه در مورد تأخیر در پرداخت حقوق معلمان حق التدریس

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده مردم ساوه در مجلس از تأخیر 4 ماهه حقوق معلمان حق التدریس آگاهی داد و اظهار داشت: لازم است هر چه سریع تر این مساله تعیین تکلیف شود.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد سبزی در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: در شرایطی که گرانی ها و شرایط سخت معیشتی در جامعه حاکم است، حقوق حق التدریسی های آموزش و پرورش ۴ ماه است به تأخیر افتاده و ۲ ماه نیز از سال قبل باقی مانده است. لازم است هر چه سریع تر این مساله تعیین تکلیف شود.
این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس خطاب به وزیر کار و رفاه اجتماعی، اشاره کرد: انقلاب ما انقلاب محرومان و مستضعفان است. تبعیض و ناعدالتی در هیچ سطحی قابل پذیرش نمی باشد چرا در حق کارگران ظلم می شود و ما شاهد بی عدالتی در بحث کارشناسی ها در مورد مشاغل سخت و زیان آور هستیم؟
نماینده ساوه در بخش دیگری از سخنانش در جلسه علنی با انتقاد از وجود رانت در اعطای سهمیه ادوات کشاورزی و نهاده ها اظهار داشت: وزیر جهاد کشاورزی باید هر چه سریع تر به این مساله ورود کند. در صورتیکه قسمتی از کشاورزان برای دریافت نهاده و سهمیه ادوات کشاورزی نظیر تراکتور و کمباین گرفتار مشکل هستند، تعدادی از افراد این سهمیه را چندین بار دریافت کرده و در بازار آزاد به فروش می گذارند.




منبع:

1399/11/12
13:45:19
0.0 از 5
4188
تگهای خبر: آموزش , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۳