مجلس ایران دات كام
نماینده رشت در مجلس:

تصمیمات ملی با واقعیت های موجود در گیلان همخوانی ندارد

تصمیمات ملی با واقعیت های موجود در گیلان همخوانی ندارد

به گزارش مجلس ایران دات کام نماینده رشت در مجلس با اشاره به اینکه واقعیت های گیلان با آنچه که در سطح ملی تصمیم گیری می شود فاصله دارد، اظهار داشت: بحران های جامعه، کم بودن میزان ارائه خدمات را نمایان می سازد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، سید علی آقازاده بامداد شنبه در جلسه بررسی مشکلات مسکن محرومین و مددجویان کمیته امداد با اعلان اینکه واقعیت های استان گیلان با آنچه که در سطح ملی تصمیم گیری می شود فاصله دارد، اظهار داشت: عدم توازن در توزیع خانه و خدمات برای شهرستان های مختلف باتوجه به محرومیت ها قابل قبول نیست.
نماینده رشت در مجلس با اشاره به معضل حاشیه نشینی در شهر رشت و ضرورت توزیع متوازن خدمات، بیان کرد: بحران های جامعه، کم بودن میزان ارائه خدمات را نمایان می سازد پس باید حاشیه نشینی شهری و جمعیت محروم در روستاها را در نظر داشته باشیم.
وی به فاصله بین هزینه ساخت و بهره برداری مسکن محرومان اشاره و افزود: استفاده از ظرفیت خیران به تنهایی کافی نیست و باتوجه به عقب ماندگی هایی که از قبل داشته ایم، باید تکمیل پروژه های نیمه تمام را نیز مورد توجه قرار دهیم.
آقازاده اضافه کرد: باتوجه به فصل سرما و سخت بودن انجام کارهای عمرانی، قسمتی از برنامه ها به اواسط سال آینده موکول شده و نیاز است که پروژه مسکن محرومان را نیز به فرصتی دیگر موکول نماییم تا با تصمیمات عجولانه، مشکلی ایجاد نشود.


منبع:

1399/10/20
19:15:26
0.0 از 5
4679
تگهای خبر: خدمات , مجلس , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳