مجلس ایران دات كام
ذوالنور :

شكست جریان تحریف، منافع ملی را تامین می كند

شكست جریان تحریف، منافع ملی را تامین می كند

به گزارش مجلس ایران دات کام رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: اگر جریان تحریف شکست داده شود، بطور قطع مردم به مسئولان اجازه نمی دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.



حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در گفتگو با خبرنگار مهر، در واکنش به کسانی که به دنبال تحریف فرمایشات مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم ها هستند، اظهار داشت: مقام معظم رهبری درباره رفع تحریم ها فرمودند که اگر حتی یک ساعت زودتر می توان تحریم ها را برداشت، باید این اقدام را انجام داد اما ایشان ۳ قید هم در این زمینه مطرح نمودند.
وی متذکر شد: مقام معظم رهبری فرمودند که رفع تحریم ها باید با روش ایرانی، اسلامی و عزتمندانه باشد اما متاسفانه برخی افراد فقط قسمتی از فرمایشات ایشان را مطرح می کنند و شروط آنرا کنار می گذارند.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: هم اکنون مسیر دولت برای رفع تحریم ها عزتمندانه نیست و آنان دیپلماسی ضعف و وادادگی را دنبال می کنند که با هیچیک از قیودی که رهبر معظم انقلاب فرمودند سازگاری ندارد و نتیجه این دیپلماسی به ضرر ملت ایران است و همین طور موجب تشدید تحریم ها می شود.
ذوالنور اشاره کرد: زمانی که دولت در راه رفع تحریم ها از موضع ضعف عمل می کند، طرف مقابل هم به ما امتیاز نمی دهد و فقط به دنبال آنست که از کشورمان امتیاز بگیرد.
نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه برخی افراد با همه مبانی و اصول انقلاب گزینشی برخورد می کنند و هر بخشی را که می خواهند برمی دارند و مابقی را کنار می گذارند، اظهار داشت: دولت شروط مقام معظم رهبری برای رفع تحریم ها را کنار گذاشته است.
وی تصریح کرد: در این روزها شاهد می باشیم که اصلاح طلبان و رسانه های همسو با دولت متاسفانه همین موضوع در خصوص اینکه در رفع تحریم ها یک ساعت هم نباید تاخیر نماییم را از رهبر معظم انقلاب برجسته کرده و دیگر تاکیدات ایشان را مدنظر قرار ندادند که این نشان دهنده گزینشی برخورد کردن آنان است.
رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در قرآن کریم آمده است که از صفت کفار و منافقان، آنست که قسمتی از آیات قرآن را که به نفعشان است، به آن ایمان می آورند و هر جا که به ضررشان است، می گویند که به آن ایمان نداریم. این آیه قرآن مصداق کسانی است که قسمتی از فرمایشات رهبری را که به نفعشان است، برجسته می کنند و از دیگر فرمایشات ایشان غافل هستند.
ذوالنور با اشاره به اینکه جریان تحریف به دنبال فریب افکار عمومی هستند، گفت: جریان تحریف به دنبال بستن راه بصیرت و آگاهی مردم هستند و اگر جریان تحریف شکست داده شود، بطور قطع مردم به مسئولان خود اجازه نمی دهند که برخلاف منافع ملی حرکت کنند و بر این اساس ضرورت دارد که پوشش تحریف در کشور شکسته شود.
وی بیان کرد: دولت طی هفت سال قبل به مردم وعده داد که همه تحریم ها برطرف می شود اما در نهایت معلوم شد که نه فقط تحریم ها کم نشد بلکه افزایش پیدا کرد. اگر جریان تحریف شکست بخورد و حقیقت برملا شود، بطور قطع مردم به مسئولان و دولتمردان خود اجازه نمی دهند که این مسیر غلط را ادامه دهند.


منبع:

1399/10/01
18:24:10
5.0 از 5
4098
تگهای خبر: دولت , رهبری , طرح , قم
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۵