مجلس ایران دات كام
احمدی بیغش در صحن مجلس:

امید دولتمردان به دوستی بایدن و ظریف است

امید دولتمردان به دوستی بایدن و ظریف است

عضو كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم اجازه نمی دهند بلاهای گذشته سر آنان بیاید و امید دوستی بایدن و ظریف ناامید خواهد شد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمود احمدی بی غش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی طی اخطار قانون اساسی خطاب به دولتمردان، اظهار داشت: در این هفت سال، کشور و عزت ملت را فدای لبخند رئیس دستگاه دیپلماسی و جان کری کردید.
وی بیان کرد: البته این مسئله برای شما باخت نبود بلکه یک رویه ثابت بود اما بدانید که با این اقدام خود، مشکلات زیادی را برای مردم کشورمان ایجاد کردید.
نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: در وضعیت فعلی، دولتی ها به دولت جدید آمریکا و دوستی بایدن و ظریف امید بسته اند که امیدواریم این امید، ناامید شود و مردم ایران اجازه نمی دهند بلاهای گذشته باردیگر به سر آنان بیاید.
احمدی بی غش اظهار داشت: با توجه به این که در آستانه آخر عمر دولت دوازدهم هستیم و بعضی از مسئولان و بستگان آنان به حق مردم و بیت المال خیانت کرده اند، لازم است دستگاه قضا با هوشیاری کامل آنان را رصد کند و نسبت به ممنوع الخروجی آنان اقدام نماید. وی اظهار داشت: باید از فرار مسئولانی که به بیت المال خیانت کرده اند، جلوگیری شود و این افراد متخلف را باید به پای میز محاکمه کشاند.

1399/09/06
19:22:33
5.0 از 5
4460
تگهای خبر: دولت , قانون , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۴