مجلس ایران دات كام
علیپور در تذكر شفاهی:

گرانی مرغ و تخم مرغ نشان دهنده بی تدبیری دولت می باشد

گرانی مرغ و تخم مرغ نشان دهنده بی تدبیری دولت می باشد

به گزارش مجلس ایران دات كام نماینده مردم ماكو در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: گرانی كالاهای اساسی چون مرغ، تخم مرغ و روغن نشان دهنده بی تدبیری های دولت می باشد.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمد علیپور در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی، اظهار داشت: متأسفانه به سبب شیوع بیماری کرونا چندین ماه است که بزرگترین مرز کشور یعنی مرز بازرگان بسته شده است.
وی بیان کرد: قبل از این تعداد زیادی از مرزنشینان بوسیله معافیت های مرزی امرار معاش می کردند اما امروز این درآمدها به صفر رسیده و مردم مشکلات جدی معیشتی دارند.
نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: هفته گذشته دولت دستور داد و بارهای ترخیص نشده روی کشتی ها آزاد شد و سوال ما از دولت این است که چرا قبل از این چنین اقدامی را در دستور کار خود قرار نداد؟
علیپور متذکر شد: اگر بموقع خوراک دام وارد کشور می شد، مرغ به کیلویی ۳۰ هزار تومان نمی رسید و متأسفانه شاهد بی تدبیری های دولت هستیم و این مسئله سبب شده که مردم برای تامین کالاهای اساسی خود گرفتار مشکل شوند.
وی اظهار داشت: ما هر روز شاهد گرانی یکی از کالاهای اساسی هستیم به شکلی که یک روز روغن و روز دیگر، مرغ و تخم مرغ گران می شود که این مسائل نشان دهنده بی تدبیری دولت می باشد.



منبع:

1399/09/06
16:10:38
5.0 از 5
4278
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳