مجلس ایران دات كام
عضو كمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی:

قرنطینه دو هفته ای چندان تاثیری در حذف زنجیره انتقال كرونا ویروس ندارد

قرنطینه دو هفته ای چندان تاثیری در حذف زنجیره انتقال كرونا ویروس ندارد

مجلس ایران دات كام: لرستان عضو كمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: قرنطینه دو هفته ای چندان تاثیری در حذف زنجیره انتقال كرونا ویروس ندارد.


دکتر یحیی ابراهیمی در گفتگو با ایسنا اظهار نمود: تعطیلی دو هفته ای برای کنترل بیماری کرونا ویروس بی تأثیر نیست اما برای قطع زنجیره انتقال باید همه جاها تعطیل می شد.
وی افرود: باید ساعات فعالیت تردد در روز را کاهش می دادند.
نماینده مردم سلسله و دلفان در مجلس شورای اسلامی مهمترین راه مقابله با ویروس کرونا را حذف زنجیره انتقال و رعایت فاصله اجتماعی، شستشوی مکرر دست ها و قرنطینه کردن افراد مبتلا دانست.
وی با اشاره به اینکه زمانی در موفق به کنترل این بیماری می شویم که همه مشاغل تعطیل و دولت حمایت معیشتی از مردم داشته باشد، خاطرنشان کرد: حتما دولت معیشت مردم را مورد توجه قرار دهد.
ابراهیمی اظهار داشت: راهبرد ما در حوزه بیماری کرونا ویروس اشتباه بوده است.
عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به اینکه اساس درمان را تنها روی غربالگری گذاشتیم، اضافه کرد: این درحالیست که باید در زمینه پیشگیری هزینه ها می کردیم، مشاهده شده که هزینه کرونا را تقبل می نماییم و افرادی که تست آنها مثبت بوده اما علایم بیماری را ندارند را رها می نماییم در صورتی که این فرد به همراه خانواده باید قرنطینه شود.
ابراهیمی اظهار داشت: باید تلاش شود افراد مبتلا به بیماری را به منظور پیشگیری از سرایت به دیگران به هر طریقی قرنطینه نماییم.




منبع:

1399/09/03
13:39:36
5.0 از 5
4365
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۱