مجلس ایران دات كام
حیدری:

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد جنگ روانی است

رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد جنگ روانی است

نایب رییس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تكیه بر اینكه رژیم صهیونیستی به دنبال ایجاد جنگ روانی است اظهار داشت: طرح مبحث احتمال حمله به ایران از جانب رژیم صهیونیستی با این هدف صورت گرفته كه آنها می خواهند با لابی با رئیس جمهور جدید آمریكا اجازه ندهند كه او به برجام برگردد.


شهریار حیدری در گفتگو با ایسنا، در واکنش به اظهارات اخیر بعضی از مقامات رژیم صهیونیستی درباره احتمال حمله به ایران، اظهار داشت: رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران را ندارد که اگر داشت این کار را از سالهای گذشته انجام می دادند. آنها بیشتر به دنبال جنگ روانی هستند تا فضایی بوجود آورده که کشورهای منطقه را حساس کند.
وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی از سالهای گذشته با ایجاد جنگ روانی به دنبال انحراف افکار عمومی بود که متاسفانه این سیاست در میان برخی کشورهای مسلمان موفقیت آمیز شد و بعضی از کشورهای عربی منطقه با رژیم صهیونیستی همراه شدند. حالا هم آنها می خواهند با رئیس جمهور جدید آمریکا لابی کرده که به برجام برنگردد. چون دولت ترامپ از برجام خارج شد و توافق را نقض کرد. حالا که ترامپ رفته و نگاه دموکرات ها به جامعه بین الملل متفاوت می باشد رژیم صهیونیستی می خواهد با ایجاد جنگ روانی احتمال برگشت دولت جدید آمریکا به برجام را منتفی کند.
نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: برجام توافقی چند جانبه بود که نه تنها به نفع ایران که به نفع آمریکا هم تمام می شد. هر کسی که از برجام بیرون برود به نفعش نیست. این را رژیم صهیونیستی می داند و می خواهد با ایجاد جنگ روانی بازگشت دولت جدید آمریکا به برجام رخ ندهد.
حیدری در انتها باردیگر تکرار کرد: رژیم صهیونیستی جرأت حمله به ایران ندارد. او طی ۵۰ سال قبل سیاست تفرقه بین کشورهای اسلامی را دنبال کرده و متاسفانه این سیاست در بعضی از کشورهای عربی منطقه به علت عملکرد غلط دولت هایشان همچون امارات و بحرین پیاده شده است.



1399/08/21
22:13:15
5.0 از 5
4418
تگهای خبر: دولت , طرح , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳