مجلس ایران دات كام
به مناسبت فرا رسیدن ولادت پیامبر(ص) صادر شد؛

پیام تبریك قالیباف به روسای مجالس كشورهای اسلامی

پیام تبریك قالیباف به روسای مجالس كشورهای اسلامی

مجلس ایران دات كام: رئیس مجلس شورای اسلامی طی پیامی ولادت با سعادت پیامبر اكرم (ص) را به روسای مجالس كشورهای اسلامی تبریك گفت.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف در پیامی به روسای مجالس کشورهای اسلامی فرارسیدن میلاد پربرکت نبی مکرم اسلام حضرت محمد (ص) را تبریک و تهنیت گفت.
متن پیام به شرح ذیل است:
السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت اینجانب را به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر امین و صادق، حضرت محمد مصطفی (صلی الله مقابل و آله و سلم) پذیرا باشید.
امید است با توسل به سیره پیامبر اعظم (ص) از مسیر تقویت و تحکیم برادری و همدلی به وحدت کلمه در بین امت بزرگ اسلامی نائل آییم.
در شرایطی که خباثت ها و شرارت ها، امت بزرگ اسلام و پیامبر عظیم شأن آنرا مورد اسائه ادب قرار داده است، بی شک با تمسک به قرآن کریم و استعانت به سنت نبوی (صلی الله مقابل و آله و سلم) امت اسلامی مسیر سعادت را خواهد پیمود.
فرصت را مغتنم شمرده، ضمن تاکید بر اهمیت همکاریهای همه جانبه میان کشورهای اسلامی و ارتقای مراودات پارلمانی از درگاه خداوند متعال سلامت و موفقیت بیش از پیش جنابعالی و نمایندگان محترم پارلمان و پیشرفت و سعادت دولت و ملت شما را مسئلت می نمایم.
محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران



منبع:

1399/08/12
18:15:41
5.0 از 5
4611
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۷ بعلاوه ۳