مجلس ایران دات كام
رضازاده :

ضرورت تقویت توان دفاعی

ضرورت تقویت توان دفاعی

به گزارش مجلس ایران دات كام عضو كمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: ایران همواره به دنبال تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه است و رفع تحریم های تسلیحاتی ایران هم تاثیر بسزایی در این حوزه خواهد داشت.



یعقوب رضازاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه تحریم تسلیحاتی ایران ۲۷ مهر لغو می شود، اظهارداشت: اقدامات ایران نسبت به کشورهای جهان بخصوص همسایگان و منطقه کاملا برادرانه است.
وی بیان نمود: جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال تقویت صلح، ثبات و امنیت در منطقه است و رفع تحریم های تسلیحاتی ایران هم تاثیر بسزایی در این حوزه خواهد داشت.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تاکید کرد: کشور ما باید از نظر دفاعی و نظامی قوی باشد چونکه هر چقدر ما از توان دفاعی بیشتری برخوردار باشیم، در مقابله با برنامه های شوم دشمنان بازدارندگی بوجود می آورد و موفق می شویم.
رضازاده اضافه کرد: در واقع توانمندی ایران در عرصه دفاعی و نظامی، اصل بازدارندگی را تقویت می کند و همه باید به این مساله مهم توجه داشته باشند.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارداشت: غربی ها به دنبال ایران هراسی هستند، در حالیکه سال ها تحریم های تسلیحاتی را به ایران تحمیل کرده اند، سلاح های خودشان را که سالیان سال است در انبارها مانده و فرسوده شده است، به بهای بالایی به کشورهای عربی و خلیج فارس می فروشند تا این کشورها امنیت خودشان را تأمین کنند.


منبع:

1399/07/14
22:52:52
5.0 از 5
4728
تگهای خبر: مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱