مجلس ایران دات كام
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:

می توانیم بوسیله ظرفیت نظارتی مجلس عذر مدیران ضعیف را بخواهیم

می توانیم بوسیله ظرفیت نظارتی مجلس عذر مدیران ضعیف را بخواهیم

به گزارش مجلس ایران دات كام نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس از مدیران قوی حمایت می كند ولی مدیرانی كه ضعیف هستند می توانیم بوسیله ظرفیت های نظارتی مجلس، عذر آنها را بخواهیم.



جلیل مختار در گفت و گو با خبرنگار مهر، ضمن اشاره به سفر چهار روزه رئیس مجلس شورای اسلامی به استان خوزستان، اظهار نمود: جلسه ای بمنظور جمع بندی نهایی بازدید چهار روزه رئیس مجلس شورای اسلامی انجام شد که به صورت کلی درباب موضوعات مختلف مثل آب و فاضلاب، بخش فرسوده، معابر شهری، آب آشامیدنی و کشاورزی و درباب برخی از موضوعات خاص هر شهر صحبت شد.
وی اضافه کرد: نمایندگان هم نظرات و پیشنهادات خودرا به وی ارائه دادند و امیدوارم که این بازدیدها و جمع بندی ها منشأ خیر برای مردم استان خوزستان باشد.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی درباب ملموس بودن نتایج این سفر اظهار داشت: بعضی از این موارد نیاز به ظرفیت سازی قانونی و نکات قانونگذاری دارد که باید بعضی از موضوعات و مشکلات با این ظرفیت سازی ها حل شوند.
مختار بیان کرد: ظرفیت دیگری را هم می توانیم در بافت فرسوده کشور و تکمیل برخی پروژه ها و بند واو تبصره پنج، اشاره نماییم که می تواند با ارائه تسهیلات بانکی که به صورت وضعیت و مطالبات بانکی هستند در بخش دادن تسهیلات بانکی و پرداخت بوسیله تعهد دولت و یا اینکه تسویه حساب های خود صورت وضعیت بوسیله تضمین دولت برای پرداخت باشد.
وی افزود: از این ظرفیت های قانونی باید استفاده کرد؛ یعنی هم مجلس و قانون گذار، دولت و بانک ها جمع بندی کنند که بتوانند روی بعضی از آنها متمرکز شوند تا مدیریت کرده و عملیاتی شوند.
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: در بخش مدیریت به هر حال هر مدیری که در حد کارساز بودن است و مسائل اجرایی را توانسته اند هم انجام دهند و کار کنند و ما نیز می توانیم با پتانسیل های بومی به آنها مدیریت دهیم ولی کسانی که ضعیف هستند با نظارت اجرایی مجلس شورای اسلامی می توانیم عذر این گونه مدیران را بخواهیم.
مختار در آخر اظهار داشت: موضوع ایجاد سامانه شفافیت مشکلات و معضلات پروژه ها و شفافیت سازی برای مردم هم پیش آمد.

1399/06/14
08:26:22
5.0 از 5
5084
تگهای خبر: بازدید , دولت , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۱