یك عضو كمیسیون انرژی مجلس خبر داد آغاز مطالبه گری كمیسیون انرژی برای تولید ۳۰ هزار مگاوات برق هسته ای یك عضو كمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از آغاز مطالبه گری این كمیسیون بر ضرورت تولید 30 هزار مگاوات برق هسته ای در این هفته اطلاع داد. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، هادی بیگی نژاد در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: چند سال از هدف گذاری رهبری در خصوص ضرورت تولید۳۰ هزار مگاوات برق هسته ای می گذرد. سازمان انرژی اتمی و وزارت نیرو می بایست برای تحقق این هدف به صورت مشترک برنامه ریزی و اقدام می کردند. ولی تابحال اقدامی در این خصوص انجام نداده اند. مطالبه گری از این هفته در کمیسیون انرژی شروع می شود. منبع: مجلس ایران دات كام 1399/06/14 17:13:01 5.0 از 5 5455 تگهای خبر: رهبری , مجلس , مجلس شورای اسلامی این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط روایت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن روایت حاجی دلیگانی از پشت پرده توقف حملات به لبنان به علاوه جزییات عده ای همچنان بر طبل اختلاف بی حجاب و باحجاب می کوبند محتوا و فحوای پیام آیت الله سیدمجتبی خامنه ای برای مجلس چه بود؟ نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۱ بعلاوه ۵ ارسال نظر