مجلس ایران دات كام
نقدعلی :

دلار باید از مبادلات ایران و كشورهای تحریمی بیرون رود

دلار باید از مبادلات ایران و كشورهای تحریمی بیرون رود

به گزارش مجلس ایران دات كام نماینده مردم خمینی شهر در مجلس اظهار داشت: كشورهای تحریمی باید دلار را از مبادلات اقتصادی خود خارج كرده و در مقابل آمریكا و همپیمانانش بایستند.


حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره تشکیل کمیسیون ویژه باشگاه تحریمی ها گفت: اتحاد میان کشورهای تحریم شده اقدام بسیار خوبی است و موجب می شود از تحریم ها عبور نماییم.
وی متذکر شد: جنبش عدم تعهد با این هدف به وجود آمد که کشورهای عضو این جنبش در مقابل قدرت های بزرگ جهان ایستادگی کنند و مصالح و منافع کشور خودشان را پیش ببرند که آثار و ثمرات بسیار خوبی برای آنان داشته است.
نماینده مردم خمینی شهر در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: امروز آمریکا با هر دولتی که به سمت منافع کشورش حرکت می کند، سر جنگ دارد و آن کشور را تحت شدیدترین تحریم ها قرار می دهد که باید کشورهای تحریمی در مقابل این اقدامات آمریکا بایستد.
نقدعلی گفت: لازم است کشورهای تحریمی با یکدیگر متحد باشند و حول یک محور یعنی ایستادگی در مقابل ظلم آمریکا و هم پیمانانش باشند و همین طور لازم است با یکدیگر ارتباط تجاری داشته باشند و دلار را از مبادلات خود خارج کنند که بطور قطع این اقدامات می تواند در مقابله با تحریم ها اثرگذار باشد.


منبع:

1399/06/08
21:38:22
5.0 از 5
5112
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲