مجلس ایران دات كام

سوال نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

سوال نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

به گزارش مجلس ایران دات كام، سخنگوی كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در توضیح بررسیهای جلسه امروز كمیسیون خویش از سوال نمایندگان مجلس از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این نشست آگاهی داد.


سیده فاطمه ذوالقدر در گفت و گو با ایسنا در مورد جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: جلسه امروز در مورد بررسی سوال نمایندگان از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بود.
وی ادامه داد: سوال آقای قاضی پور نماینده مردم ارومیه در مورد چرایی تاخیر در تکمیل تالار مرکزی ارومیه بود که قرار شد تیمی متشکل از وزارت فرهنگ، استانداری، نمایندگان ارومیه و سازمان برنامه بودجه مبحث را پیگیری کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار نمود: سوال بعدی آقای قاضی پور در مورد علت عدم صدور مجوز برای روزنامه به زبان ترکی بود که به دنبال آن در این نشست مقرر شد تا معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بعد از بررسی شرایط روزنامه مبحث را پیگیری کند.
ذوالقدر افزود: سوال آقای خادمی نماینده مردم ایذه و باغملک در مورد نابسامانی در مدیریت و هتک حرمت افراد در یک رسانه دولتی بود که مقرر شد تا آخر شهریور ماه مبحث از راه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بررسی و اقدام لازم صورت پذیرد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: سوال آقای عبدالهی نماینده مردم اهر و هریس هم در مورد چرایی عدم اقدامی مثبت برای ترویج فرهنگ کتابخوانی از جانب وزارتخانه و چرایی تعطیلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان بود که به دنبال آن مقرر شد مبحث بررسی و تا تاریخ ٩٨/٧/١ گزارشی تطبیقی از اعتبارنامه ادارات شهرستان های حوزه انتخابیه آقای عبدالهی داده شود تا ایشان نظر دهند. ایشان افزود: وزیر و معاون مطبوعاتی وزارتخانه در پاسخ به سوال سوال آقای پوربافرانی نماینده مردم نائین در مورد علت افزایش قیمت کاغذ و چاپ روزنامه ها و یارانه نشریات با عنایت به تعادل در بازار کاغذ توضیحاتی را عرضه دادند.

 

1398/06/13
10:12:46
5.0 از 5
11494
تگهای خبر: رپورتاژ , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۱