قاضی زاده هاشمی پیشنهاد كرد اجرای طرح سربازان سلامت برای بكارگیری فارغ التحصیلان پزشكی برای مقابله با كرونا به گزارش مجلس ایران دات كام نایب رئیس مجلس اجرای طرح «سربازان سلامت» برای بكارگیری فارغ التحصیلان پزشكی و پیراپزشكی در حوزه كرونا را پیشنهاد كرد. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، امیرحسین قاضی زاده هاشمی در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: «برای جلوگیری از فرسودگی مدافعان سلامت، علاوه بر طرح های تشویقی، به بازآرایی تلاشگران خط مقدم مبارزه با آن نیاز داریم. طرح "سربازان سلامت" برای بکارگیری فارغ التحصیلان پزشکی و پیراپزشکی در حوزه کرونا، با لحاظ امتیازات ویژه و جایگزینی دوره خدمت سربازی، طرحی هوشمندانه خواهد بود.» 1399/05/09 22:52:39 5.0 از 5 5706 تگهای خبر: طرح , قاضی , مجلس این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (1) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط فردا جلسه وبیناری مجلس با وزرای علوم و آموزش وپرورش برگزار می شود ترامپ تعادل روانی ندارد بیشتر از ۹۰۰ نیروی آمریکایی از خلیج فارس فرار کردند ادامه حملات به لبنان بی پاسخ نخواهد ماند نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۹ بعلاوه ۴ ارسال نظر