مجلس ایران دات كام
سفارش های یك نماینده مبتلا به كرونا:

ماسك زدن را جدی بگیرید

ماسك زدن را جدی بگیرید

مجلس ایران دات كام: یك عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی كه به كرونا مبتلا شده از مردم خواست ماسك زدن و رعایت نكات بهداشتی را جدی تر بگیرند.


حسینعلی حاجی دلیگانی در گفت و گو با ایسنا، اظهار نمود: من به همراه آقای نوبخت و وزیر راه و برخی مسئولین دیگر مدتی قبل از صنایع اصفهان و مجموعه های تولیدی بازدید کردیم و دو روز بعد من احساس بدن درد کردم و بعد از مراجعه به دکتر بعنوان سرماخوردگی درمان شدم تا اینکه روز پنجشنبه سی تی اسکن ریه نشان داد که ریه به صورت جزئی در حد 2، 3 درصد درگیر شده است. پس از آن تستی بوسیله بینی و بزاق و آزمایش خون دادم و نهایتا روز گذشته اعلام نمودند تستم مثبت شده است.
وی ادامه داد: البته حال عمومی من خوب است و در منزل هستم، اما به همه سفارش می کنم بیشتر مواظبت کنند و موضوع را جدی بگیرند.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس اشاره کرد: ماسک زدن اقدام اصلی است و حتما باید جدی گرفته شود. البته گاهی هم ممکنست فردی رعایت کند ولی دیگران نکات بهداشتی را رعایت نکنند که همین موجب انتقال می شود. به هر حال مردم باید مراقبت کنند خصوصا در جاهایی که می تواند وسیله انتقال باشد مثل دستگیره های در، خودرو و هر چیز مشترکی که امکان انتقال را فراهم می آورد.
حاجی دلیگانی با تاکید بر اینکه قطع نشدن زنجیره مبتلاشدن بسیار خطرناک می باشد، اظهار داشت: می شود هم کارهای روزمره را انجام داد و هم مسائل بهداشتی را رعایت کرد. باید بدانیم خطر خیلی نزدیک است ولی اگر رعایت نماییم مشکلی ایجاد نمی گردد.
این عضو هیات رئیسه مجلس در آخر با اعلان اینکه فعلا در جلسات مجلس حضور نمی یابد اظهار داشت که برای بازگشت به مجلس بعد از طی دوره درمان، تست مجدد خواهد داد.




منبع:

1399/04/14
16:44:37
5.0 از 5
5777
تگهای خبر: بازدید , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵