مجلس ایران دات كام

توضیحات پژمانفر در باره فایل ویدیویی مجادله اش با لاریجانی، توهین نكردم

توضیحات پژمانفر در باره فایل ویدیویی مجادله اش با لاریجانی، توهین نكردم

به گزارش مجلس ایران دات كام حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمان فر عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی كه در جلسه چهارشنبه خبر درگیری كلامی اش با علی لاریجانی خبرساز شد، انتشار فایل ویدئوی جدید از این مشاجره لفظی و نسبت توهین به رئیس مجلس را اتهامی كذب می داند.



وی در مكالمه ای كوتاه در اینباره به خبرآنلاین اظهار داشت: «فایل صوتی گفته های من در صحن مجلس موجود است و با آهسته كردن سرعت فایل حتما می توانید ببینید من هیچ واژه توهین آمیزی نگفته ام. كسی واژه ای را كه می گوید باید در ادبیاتش وجود داشته باشد اما من اهل استفاده از چنین واژه هایی نیستم. در آن صحنه هم آقای لاریجانی از واژه دیكتاتور گله داشتند درحالی كه من حتی همان جا هم گفتم این رفتار كه به من اجازه ندهند تذكرآیین نامه ای بدهم، رفتاری دیكتاتوری است. حتی كسی را دیكتاتور خطاب نكردم.»
این نماینده مجلس در انتها اظهار داشت: «من این مساله را حتما از لحاظ حقوقی پیگیری می كنم و از آن هایی كه این نسبت دروغ را به من داده اند شكایت خواهم كرد. البته من پیشبینی چنین افترا زنی هایی را در این روزها می كردم و مطمئنم این نوع رفتارها ادامه خواهد داشت.» 1717

1398/07/06
22:50:30
5.0 از 5
10840
تگهای خبر: اتهام , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵