مجلس ایران دات كام
آزادی خواه :

هیئت رئیسه به اصلاح ساختار مجلس ورود كند

هیئت رئیسه به اصلاح ساختار مجلس ورود كند

نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار داشت: یكی از مطالبات جدی نمایندگان مجلس یازدهم تحول ساختاری مجلس است كه هیئت رئیسه باید به این مورد مهم ورود كند.



حجت الاسلام احد آزادی خواه در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم تحول ساختاری مجلس، اظهار داشت: یکی از مطالبات جدی نمایندگان مجلس یازدهم تحول ساختاری مجلس است که هیئت رئیسه مجلس هم حتما باید به این مورد مهم ورود کند.
وی اضافه کرد: برنامه ما این است که تحول ساختاری مجلس را از راه کمیسیون های تخصصی مجلس پیگیری نماییم، به این معنا که ما در حال برنامه ریزی هستیم تا به مبحث تحول ساختاری از درگاه کمیسیون ها ورود پیدا نماییم و تغییر و تحول را از این درگاه آغاز نماییم.
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در طرح تحول ساختاری مجلس به دنبال ایجاد تغییرات مثبتی در نوع نظارت و قانون گذاری مجلس هستیم تا به کارآمد سازی مجلس شورای اسلامی بیانجامد.
آزادی خواه اضافه کرد: مجلس باید به مبحث تحول ساختاری ورود جدی کند که اگر این تحول اتفاق بیفتد اساسا عملکرد نمایندگان مجلس در بعد قانون گذاری و نظارت می تواند اثربخش تر از گذشته باشد.
وی با اشاره به اینکه امروز نظارت مجلس به یک رویه کند و بی روح تبدیل گشته است، خاطرنشان کرد: برای آنکه نظارت نمایندگان مجلس بر دستگاه های اجرای تأثیرگذار باشد و سبب شود که این دستگاه ها ایرادات و اشکالات اساسی خویش را مرتفع کنند، باید تحولات جدی در نحوه نظارت نمایندگان مجلس به وجود آید که اساسا این مورد را به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.

1399/04/08
21:05:09
5.0 از 5
6093
تگهای خبر: پیگیری , طرح , قانون , مجلس
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲