مجلس ایران دات كام
با حكم رییس مجلس شورای اسلامی،

احدیان بعنوان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس منصوب گردید

احدیان بعنوان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس منصوب گردید

مجلس ایران دات كام: رئیس مجلس طی حكمی محمد سعید احدیان را بعنوان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس شورای اسلامی منصوب نمود.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حکمی محمد سعید احدیان را بعنوان دستیار سیاسی و رسانه ای رئیس مجلس شورای اسلامی منصوب نمود.
در قسمتی از حکم رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به محمدسعید احدیان آمده است:
«نظر به تعهد دینی و انقلابی و تجارب بهادار در حوزه های رسانه ای و سیاسی، جنابعالی را عنوان «دستیار سیاسی و رسانه ای» ریٔیس مجلس منصوب می نمایم.
رئیس مجلس در این حکم، اهم وظایف دستیار سیاسی و رسانه ای خودرا برقراری ارتباط مناسب با رسانه های کشور و برنامه ریزی برای حضور موثر نمایندگان محترم مجلس در فضاهای رسانه ای بمنظور تبیین و شفاف سازی رویکردهای خدمت رسانی مجلس شورای اسلامی و همین طور زمینه سازی اجتماعی و رسانه ای برای مشارکت و حضور نخبگان دانشگاهی و حوزوی و مردم در تصمیم گیری های مجلس بر شمرده است.
قالیباف در آخر این حکم انتصاب، توفیق بیش از پیش احدیان را در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت کرده است.
محمد سعید احدیان، فعال مطبوعاتی و سیاسی، قبل از این با حکم رهبر معظم انقلاب چهار دوره‌ی پی در پی عضو هیئت امنای موسسه فرهنگی هنری خراسان بوده است و تنها فردی است که از شروع تاسیس موسسه‌ی فرهنگی هنری خراسان به صورت پی در پی عضو هیئت امنای آن بوده است؛ موسسه فرهنگی هنری خراسان با صاحب امتیازی رسانه های گوناگون ملی و منطقه ای، یکی از بزرگترین و پرمخاطب ترین مجموعه های رسانه ای شمرده می شود.
وی همینطور بعنوان مدیرعامل این مجموعه‌ی رسانه ای، سمت مدیرمسئولی رسانه های وابسته به آن موسسه همچون «روزنامه‌ی خراسان» و «رسانه‌ی آخرین خبر» را نیز برعهده دارد.
احدیان علاوه بر این، از موسسین و رئیس شورای مرکزی تشکل سیاسی جبهه‌ی آرمان خواستار واقع بین است.
در کارنامه‌ی کاری او علاوه بر کارهای تشکیلاتی دانشجویی، عضویت در شورای مرکزی اتحادیه‌ی انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور به چشم می خورد.
وی دانش آموخته رشته علوم سیاسی با گرایش سیاستگذاری عمومی است.
احدیان علاوه بر کارهای اجرایی و روزنامه نگاری در عرصه‌ی تحقیق و پژوهش سیاسی نیز کارهایی مهمی داشته است. کتاب هایی چون «چرا فتنه؟ چرا تقلب؟» و «بررسی ادعای تقلب با پیش فرض های میرحسین موسوی: اثبات نبود تقلب گسترده با تحلیل نامه های موسوی به شورای نگهبان» دو کتابی است که وی در زمینه‌ی بررسی تحلیلی ادعای واهی تقلب در انتخابات سال 88 منتشر نموده است.
احدیان علاوه بر این نویسنده‌ی کتاب های دیگری چون «زیر و بم پهلوی ها»، «از سعدآباد تا لوزان: تحلیلی بر گذشته، حال و آینده‌ی برنامه‌ی هسته ای ایران»، «برجام در تحلیل کلان و خرد»، «انقلاب در گام اول: مروری بر دستاوردهای 40 ساله‌ی انقلاب» و همین طور «تاب آوری اقتصاد ایران: چگونگی و الزامات پیاده سازی راهبردهای اقتصادی مقاومتی» نیز هست.




منبع:

1399/03/18
21:40:18
5.0 از 5
6246
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , حكم , شورای نگهبان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۴ بعلاوه ۳