مجلس ایران دات كام
حاجی دلیگانی :

مجلس باید مسامحه گری را كنار بگذارد

مجلس باید مسامحه گری را كنار بگذارد

به گزارش مجلس ایران دات كام عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در دوره جدید نمایندگان مجلس باید مسامحه گری را كنار بگذارند و بُعد نظارتی مجلس باید بیش از پیش تقویت شود.



حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر لزوم تحولات ساختاری در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی باید از رئیس محوری به سمت نماینده محوری حرکت کندو نباید رئیس مجلس تعیین کننده همه مسائل باشد.
وی اضافه کرد: متأسفانه گاهی شاهد مسامحه نمایندگان با وزرا و دولتمردان بودیم که در دوره یازدهم نمایندگان باید مسامحه گری و معامله گری را کنار بگذارند.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد: همین طور باید بعد نظارتی مجلس بیش از پیش تقویت شود و نباید نمایندگان در این مسئله غفلت کنند.
حاجی دلیگانی اظهار داشت: بدون شک مجلس شورای اسلامی باید نسبت به گذشته فعال تر شود و به صورتی حرکت نماید که دولت از اجرای قوانین سر باز نزند.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: همین طور مجلس باید مسائل اقتصادی و معیشتی مردم را در اولویت خود قرار دهد و برای بهبود معیشت مردم و اشتغالزایی جوانان بکوشد. چونکه ما دراین زمینه مشکلات عمده ای داریم. وی بیان کرد: همین طور مجلس باید نظارت صحیحی بر منابعی که دولت اذعان دارد آنها را برای معیشت مردم در نظر گرفته است، داشته باشد.


منبع:

1399/02/20
03:32:09
5.0 از 5
6210
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۴