مجلس ایران دات كام
كواكبیان:

مردم اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشند

مردم اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس نفروشند

مجلس ایران دات كام: یك عضو هیات رئیسه فراكسیون امید مجلس شورای اسلامی اصرار كرد كه صدا و سیما و رسانه ها به مردم سفارش نكنند كه اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس بفروشند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری شفاهی اظهار نمود: صدا و سیما و رسانه ها به مردم سفارش نکنند که اموالشان را برای سرمایه گذاری در بورس بفروشند. اگر کسی درآمد اضافی دارد وارد بورس کند نه اینکه اموال را به فروش برساند. چون ممکنست بورس گرفتار حباب شده و مردم ضرر کنند. عده ای معتقدند با انقلاب اقتصادی مواجه ایم و عده ای دیگر آنرا حباب می دانند. به هر حال سفارش ام این است که مردم اموالشان را نفروشند.
او همینطور در تذکر دیگری درباره سهام عدالت اظهار داشت: دولت برای تخصیص سهام عدالت به خصوص کارگران فصلی تدبیری بیندیشد. قرار بود سهام عدالت برای طبقات ضعیف جامعه باشد نه اینکه بسیاری از مدیران و افرادی که دست شان به دهانشان می رسد سهام عدالت داشته باشند و افراد ضعیف جامعه سهام عدالت نگرفته اند.
نماینده تهران در آخر در تذکر دیگری به مسئولان ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان تهران اظهار داشت که وضعیت ترافیک به سمت پیش از کرونا می رود، باید چاره اندیشی شود.




منبع:

1399/02/16
14:01:16
5.0 از 5
6096
تگهای خبر: اقتصاد , دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۹ بعلاوه ۱