مجلس ایران دات كام
سالك :

اصلاح قانون انتخابات اولویت نیست

اصلاح قانون انتخابات اولویت نیست

به گزارش مجلس ایران دات كام عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: در شرایط فعلی اصلاح قانون انتخابات اولویت كشور نیست و نمایندگان باید طرح هایی را برای برون رفت كشور از مشكلات اقتصادی ارائه نمایند.



حجت الاسلام احمد سالك در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به تصویب طرح دوفوریتی اصلاح بخش هایی از قانون انتخابات مجلس در آخرین جلسه مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طرح اصلاح قانون انتخابات چندین جلسه در مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و در نهایت شورای نگهبان ایراداتی را به آن وارد كرد و مدتی طولانی این طرح بین مجلس و شورای نگهبان رد و بدل شد.
وی افزود: بنده تعجب می كنم كه چرا بعضی از نمایندگان پس از ردصلاحیت دست به كار شده اند و به دنبال اصلاح قانون انتخابات هستند، در حالیكه می توانستند در زمان بررسی این طرح در مجلس نظرات خویش را مطرح كنند.
عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی بیان نمود: در شرایطی كه خیلی از مردم در سایه ویروس كرونا كسب و كارشان را از دست داده اند و بیكاری شان بیشتر شده است، نمایندگان به جای عرضه طرح دوفوریتی برای اصلاح قانون انتخابات باید طرحی را برای حل مشكلات اقتصادی كشور ارائه نمایند.
سالك اضافه كرد: كرونا سبب ضربه اقتصادی و مشكلات عدیده ای به كشور شده و حل این مشكل در شرایط كنونی اولویت كشور است و باید این مورد در دستور كار مسؤلان قرار گیرد.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مبحث اصلاح قانون انتخابات باید در مجلس آینده بررسی شود و نیازی نیست نمایندگان فعلی در یك ماه باقیمانده از عمر مجلس دهم، با عرضه طرح دوفوریتی به این مورد بپردازند.
وی اظهارداشت: همه مسؤلان همچون نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به ستاد ملی مقابله با كرونا كمك كنند تا كشور از بحران فعلی بیرون برود و قدرت مدیریت خویش را برای برون رفت از این مشكل ارتقا دهد و نباید در این شرایط اولویت دیگری مدنظر قرار گیرد.
سالك خاطرنشان كرد: تصویب دوفوریت طرحی درباره اصلاح قانون انتخابات صرفا خوراك جدیدی به دشمنان می دهد كه گویا عده ای می خواهند انتخابات را زیر سوال ببرند و در این شرایط همه باید بدانند كه نباید به بیگانگان بهانه دهیم و باید صرفا به دنبال حل معضلات كشور بخصوص در زمینه اقتصادی باشیم.
گفتنی است نمایندگان با تصویب طرح دوفوریتی در اصلاح قانون انتخابات، خواستار مجازات هایی برای افرادی كه گزارش های كذب درباره كاندیداهای انتخابات عرضه می كنند، شدند.


1399/01/31
22:07:03
5.0 از 5
6452
تگهای خبر: اقتصاد , انتخابات , تصویب , شورای نگهبان
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳