مجلس ایران دات كام
در پی ابتلای لاریجانی به بیماری كرونا؛

سران كشورها برای رئیس مجلس آرزوی بهبودی كردند

سران كشورها برای رئیس مجلس آرزوی بهبودی كردند

به گزارش مجلس ایران دات كام شماری از سران كشورها، رؤسای مجالس و رهبران نهضت های اسلامی در پیام های جداگانه برای ایشان دعا و آرزوی سلامتی و بهبود كردند.



به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از مهر، برهم صالح، رئیس جمهوری عراق با اظهار تأسف از ابتلای رئیس مجلس شورای اسلامی به بیماری كرونا، صحت و بهبودی ایشان و موفقیت ملت ایران را خواهان شد.
محمد صادق سنجرانی، رئیس سنای پاكستان در پیامی خطاب به لاریجانی نوشت: شنیدن خبر ابتلای حضرتعالی به بیماری كرونا دردناك بود. این جانب به نیابت از مردم پاكستان و سنای این كشور، برایتان آرزوی بهبودی دارم. فرصت را غنیمت شمرده، تأسف خویش را در مورد كسانی كه جانشان را بر اثر ابتلاء به كوئید ۱۹ از دست داده اند، ابراز می دارم و قویاً معتقدم كه مقابله با این ویروس و پیشگیری از گسترش روزافزون آن به همكاری و هماهنگی همه اعضای جامعه جهانی بستگی دارد. اطمینان دارم كه ملت پاكستان در چنین شرایط دشواری در كنار خواهران و برادران ایرانی خود خواهد بود. خداوند متعال به جنابعالی سلامتی و بهبودی عاجل عطا فرماید.
اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس هم در پیام خود برای رئیس مجلس شورای اسلامی آرزوی بهبودی كرد و خطاب به لاریجانی تصریح كرد: شما از چهره های برجسته ای هستید كه همیشه پشتیبان جبهه مقاومت در منطقه و حامی مبارزه بر حق ملت مظلوم فلسطین بوده اید و امروز مجاهدان این جبهه و مبارزان فلسطینی، بهبودی شما را از خداوند متعال طلب می كنند.
حموده صباغ، رئیس مجلس سوریه، سیدعمار حكیم، رئیس جریان حكمت ملی عراق، صلاح زواوی، سفیر فلسطین در تهران و شیخ السفرا، احمد آل محمود، رئیس مجلس قطر، شیخ خالدبن هلال المعولی، رئیس مجلس عمان، ایاز صادق، رئیس سابق مجلس ملی پاكستان، دبیركل مجمع مجالس آسیایی و جمعی دیگر از سران كشورها، رؤسای مجالس و رهبران نهضت های اسلامی در پیام هایی جداگانه روند مداوای رئیس مجلس شورای اسلامی را جویا شده و بهبودی و سلامتی عاجل وی را از خداوند متعال خواهان شدند.


1399/01/18
21:09:47
5.0 از 5
6987
تگهای خبر: حامی , حكم , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲