مجلس ایران دات كام
یك عضو كمیسیون فرهنگی:

تضعیف قوا به صلاح مملكت نیست

تضعیف قوا به صلاح مملكت نیست

به گزارش مجلس ایران دات كام یك عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با بیان این كه تضعیف اركان نظام و قوای سه گانه به صلاح ملك و مملكت نیست، تصریح كرد: سران قوا اختلافات نظارتی را در جلسات خصوصی حل كنند.


به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از ایسنا، اصغر مسعودی نماینده مردم نی ریز در مجلس شورای اسلامی در تذكر شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس اظهار داشت: سوزاندن كتاب در مكتبی كه رسالتش را با خواندن آغاز می كند سازگاری ندارد.
وی اضافه كرد: تضعیف قوا، تضعیف نظام و مجلسی كه باید در راس امور باشد به صلاح ملك و مملكت نیست. سران قوا باید اختلافات نظارتی را در جلسات خصوصی حل كنند.
این عضو كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی عنوان كرد: تفرقه و تهمت را اشاعه ندهیم كه بداخلاقی ها عاقبت خوشی ندارد، افزایش قیمت ها و كاهش قدرت خرید، مردم را گرفتار اضطراب می كند. تبعیض در توزیع منابع عمومی بی عدالتی است. آقای رئیس جمهور گزارشی از توزیع بسته های كمك معیشتی ۶۰ میلیون ایرانی به مردم عرضه دهید.
مسعودی اظهار نمود: تشییع بی سابقه پیكر سردار آسمانی اخلاص و مردم داری را به نمایش گذاشت مجلس همواره حامی مقاومت و عاشق سردار سلیمانی بوده است. سرداری كه طومار افراطی گری تكفیری را در هم پیچید كه با شهادتش سپاه قدس در عین الاسد چشم و چشمه شیر پوشالی را در هم شكست.



1398/11/07
13:42:58
5.0 از 5
11499
تگهای خبر: حامی , قیمت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵