مجلس ایران دات كام
در پاسخ به سید ناصر موسوی لارگانی

دولت هیچ گزارشی از روش توزیع بسته های معیشتی ارائه نكرده

دولت هیچ گزارشی از روش توزیع بسته های معیشتی ارائه نكرده

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذكر سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مورد بسته های معیشتی گفت: دولت هیچ گزارشی در خصوص نحوه توزیع بسته های معیشتی ارائه نكرده است.


به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از ایسنا، سید ناصر موسوی لارگانی در جلسه علنی یكشنبه مجلس شورای اسلامی خطاب به هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: تذكرات نمایندگان در مورد یارانه های معیشتی بسیار زیاد است اما نه از سوی دولت و نه از سوی مجلس پیگیری جدی صورت نمی گیرد صحبت های آقایان روحانی و نوبخت در روزی كه قیمت بنزین را گران كردند این بود كه نمی خواهیم یك ریال از افزایش قیمت بنزین در جیب دولت برود بلكه همه آنها را به اقشار صدمه پذیر می دهیم.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم معترض هستند اكثرا می گویند بسته معیشی به ما تعلق نگرفته است. گاها به مردم اخطار دادند كه به حساب های آنها سركشی می كنند تا ببیند این پول ها به حسابشان وارد شده یا نه؟ این اقدام مغایر قانون است.
این عضو كمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: دولت باید مشخص نماید این ۶۰ میلیون نفر و آن ۱۸ میلیون خانوار چه كسانی هستند خواهش من این است هیات رئیسه مجلس به مبحث ورود كند.
نماینده مردم فلاورجان در مورد حقابه كشاورزان اصفهان با استناد به آمار وزارت نیرو خطاب به وزیر نیرو اظهار داشت: سهم حقابه غرب اصفهان ۵۵ درصد و شرق اصفهان ۴۵ درصد است. وزارت نیرو الان در حال تغییر این عدد است جلوی این كار را بگیرید تا تنشی در این مورد در منطقه ایجاد نشود.
عبدالرضا مصری كه اداره جلسه را بر عهده داشت، در پاسخ به تذكر موسوی لارگانی در مورد بسته های معیشتی خطاب به معاون پارلمانی دولت اظهار داشت: صحبت های نمایندگان در مورد بسته های معیشتی افزایش پیدا كرده است. مردم زیادی به نمایندگان رجوع می كنند و از عدم دریافت مبالغ صحبت می كنند دولت تابحال هیچ گزارشی در مورد نحوه توزیع بسته های معیشتی عرضه نكرده است دولت گزارش كامل تهیه نماید.


 


منبع:

1398/10/29
13:54:13
5.0 از 5
10600
تگهای خبر: رپورتاژ , دولت , قانون , قیمت
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۲