مجلس ایران دات كام
بیانیه ۱۸۶ نماینده مجلس؛

اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی دهیم

اجازه سوءاستفاده به دشمن نمی دهیم

مجلس ایران دات كام: 186 نماینده مجلس با امضای اطلاعیه ای اعلام نمودند كه اجازه سوءاستفاده به دشمنان را در ماجرای سقوط هواپیمای اوكراینی نخواهند داد.



به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از مهر، درانتها جلسه علنی روز یكشنبه مجلس شورای اسلامی اطلاعیه ای با امضای ۱۸۶ نماینده مجلس قرائت شد.
متن كامل این بیانیه به شرح زیر است:
«وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّكُم»
شكستن اقتدار و هیبت استكباری دولت جنایتكار آمریكا در پاسخ به مطالبات میلیون ها ایرانی غیرتمند توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی كه نخستین میوه و و ثمره خون یكی از پاك ترین فرماندهان سپاه كه جوهر وجودی او و دیگر هم رزمانش فدا شدن در پای ملتی است كه ده ها سال است برای حفظ استقلال خود هزینه می دهند، جهان را در بهت و حیرت فرو برد و برای نخستین بار بعد از جنگ جهانی دوم كه در سابقه جنایتكارانه رژیم آمریكا ۵۳ مورد حمله و لشكركشی به گوشه و كنار دنیا بود، دنیا شاهد اقدام شجاعانه، مقتدرانه، مدبرانه و دقیق سپاه قهرمان بود.
شیرینی این پیروزی بزرگ در كام ده ها میلیون ایرانی قهرمان بود كه خبر ناگوار و اندوه بار سقوط هواپیمای مسافربری اوكراینی كه در آن عزیزان از ایران اسلامی و دیگر كشورها بود، تلخی و اندوهی را به جانمان نشاند كه كوچك ترین اثر آن چشمانی اشك بار با قلوبی شكسته بود، عمیقاً با خانواده های آن شهدای گرانقدر، همدردی كرده و در غم و اندوه آنها شریك هستیم و از مردم شریف ایران اسلامی انتظار داریم، با شكوه تمام در مراسم ترحیم آن عزیزان شركت كنند.
ما نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی از اینكه هم سنگران شهید سرافراز سپهبد قاسم سلیمانی با صداقت تمام اعلام نمودند این اقدام بر اثر اشتباه انسانی بوده و خودرا مسئول می دانند تشكر می نمائیم، خضوع و تكریم سردار سرافراز سپاه اسلامی سردار سرلشكر سلامی در جلسه امروز مجلس و سخنان ایشان كه از عمق صداقت ایشان نشأت می گرفت و لاجرم بر دل می نشست، بیان كننده این واقعیت است كه سپاهیان سبزپوش و عزیز ما خودرا فدایی مردم می دانند و این را انتخاب خود می دانند و در مقابل در كنار مردم و خانواده های داغدار و عزیز این شهدای عزیز به آمریكا و اذناب او كه از هر فرصتی را بر ضربه زدن به ملت قهرمان ایران اسلامی سوءاستفاده می كنند، اعلام می داریم. فراموش نمی نماییم در یك رویارویی شرافتمندانه و قدرتمندانه با رژیم آمریكای جنایتكار هستیم و اجازه نمی دهیم اشتباه یك عضو خانواده موجب سوءاستفاده دشمنان گردد.
ما نمایندگان مجلس بدین وسیله حمایت قاطع خودرا از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بعنوان یك نهاد انقلابی و برنامه ها و اقدامات این سازمان در پشتیبانی و پشتیبانی از مردم و نظام اعلام می داریم.


منبع:

1398/10/22
20:39:58
5.0 از 5
10540
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۱