مجلس ایران دات كام
حسینی كیا در گزارش مجلس ایران دات كام:

آمریكا منتظر سیلی های بعدی ایران باشد

آمریكا منتظر سیلی های بعدی ایران باشد

به گزارش مجلس ایران دات كام عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتقام سخت ایران از آمریكا اظهار داشت: این نخستین سیلی ما به آنان بود و آمریكا باید منتظر سیلی های بعدی جمهوری اسلامی باشد.



سید جواد حسینی كیا در گفتگو با خبرنگار مهر در واكنش به «انتقام سخت» نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از آمریكای جنایتكار تصریح كرد: آمریكا خویش را آقای جهان می داند و تصور می كند كه می تواند هر جنایت و اقدامی را مرتكب شود و سپس دیگر كشورها جرأت پاسخ به آنان را نداشته باشند؛ البته ایران ثابت كرد كه پاسخ جنایت های آنان را بسیار محكم می دهد.
وی با اشاره به اینكه بعضی از كشورهای جهان تحت سیطره و نفوذ آمریكا هستند، اضافه كرد: بعد از جنگ جهانی دوم، حدود ۵۰ هزار آمریكایی در آلمان مستقر هستند و آلمان حقوق آنان را پرداخت می كند. بر این اساس، آمریكا فكر می كند ایران هم مانند كشورهای دست نشانده ای چون آلمان است اما باید بداند كه جمهوری اسلامی ایران كشوری مستقل است و به كسی باج نمی دهد.
عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینكه آمریكا جنایت بزرگی كرد و سردار بزرگ اسلام، حاج قاسم سلیمانی را به شهادت رساند و باید از آنان انتقام می گرفتیم، خاطرنشان كرد: از جانب دیگر، آنان باید بدانند كه این نخستین سیلی و انتقام ایران از آمریكا بود و سیلی های بعدی در راهست و آنان باید منتظر باشند.
حسینی كیا بیان نمود: انتقام سخت ایران از آمریكا در میان نیروهای آمریكایی، ترس و وحشت فراوانی را بوجود آورده بگونه ای كه كشورهایی را واسطه كردند، به شكلی پیام «غلط كردن» خویش را به ما رساندند و از كرده خود پشیمان شدند.
وی با تاكید بر اینكه با انتقام سخت ایران، هیمنه آمریكا در دنیا فرو ریخت، تصریح كرد: تابحال سابقه نداشت كه پایگاه آمریكا مورد هدف قرار گیرد اما جمهوری اسلامی ایران با این اقدام خود، آمریكا را تحقیر كرد و پایگاه های آمریكا در تشتت، ترس و وحشت هستند.
عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی تصریح كرد: اساسا آمریكا جرأت نمی كند كه اقدام دیگری ضد ایران انجام دهد اما اگر دیوانگی كنند و به دنبال اقدامی ضد جمهوری اسلامی باشند، بدانند كه سیلی بسیار محكم تری از جانب ایران خواهند خورد.

1398/10/20
16:20:56
5.0 از 5
10898
تگهای خبر: حكم , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳