مجلس ایران دات كام
لاریجانی در صحن مجلس:

مجلس، بودجه كافی برای نیروی قدس سپاه در نظر می گیرد

مجلس، بودجه كافی برای نیروی قدس سپاه در نظر می گیرد

به گزارش مجلس ایران دات كام رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مجلس بودجه كافی برای نیروی قدس سپاه در نظر می گیرد تا جریان مقاومت به فعالیت جدی خود ادامه دهد.



به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از مهر، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی امروز بعد از حضور اعضای شورای نگهبان در صحن علنی مجلس جهت اعلام نظر درباره طرح سه فوریتی اصلاح قانون متقابل در مقابل اعلام سپاه پاسداران بعنوان سازمان تروریستی توسط ایالت متحده آمریكا برای انتقام سخت، اظهار داشت: با عنایت به اینكه عاملان شهادت سردار سلیمانی اعلام نمودند در این قضیه مشاركت داشتند، لازم بود كه تصمیمی درباره برخورد با عاملان شهادت سردار سلیمانی گرفته شود.
وی اضافه كرد: بر این اساس مجلس شورای اسلامی در یك اقدام منحصر به فرد طرحی سه فوریتی را به تصویب رساند كه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برای نخستین بار است كه طرحی سه فوریتی در مجلس به تصویب می رسد.
رئیس مجلس شورای اسلامی درباره این طرح، گفت: مجلس با این اقدام صراحتاً اعلام نمود كه همه عاملان این جنایت، جز تروریست ها محسوب می شوند و از آنجایی كه هدف آنان ضربه به مقاومت بود و فكر می كردند با ترور سردار سلیمانی كه ستون مهمی در مقاومت بود، می توانند به صدای مقاومت، لطمه بزنند، مجلس تصویب كرد كه فقط برای امسال ۲۰۰ میلیون یورو به نیروی قدس سپاه اختصاص پیدا كند.
لاریجانی بیان كرد: برای سال ۹۹ هم بودجه كافی برای نیروی قدس سپاه در نظر می گیریم تا جریان مقاومت با فعالیت جدی ادامه یابد.
وی اشاره كرد: بنده از فقها و اعضای حقوقدان شورای نگهبان كه از شروع بامداد جهت بررسی این طرح سه فوریتی جلسه تشكیل دادند و همین طور از شخص آیت الله جنتی كه در این نشست حضور یافتند، تشكر می كنم.


منبع:

1398/10/17
15:06:37
5.0 از 5
10860
تگهای خبر: تصویب , شورای نگهبان , طرح , قانون
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳