مجلس ایران دات كام
حاجی بابایی:

مجلس راهكارهای قانونی انتقام سخت را مهیا كند

مجلس راهكارهای قانونی انتقام سخت را مهیا كند

به گزارش مجلس ایران دات كام رئیس فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس با اشاره به طرح سه فوریتی اقدام متقابل مقابل آمریكا در مجلس اظهار داشت: مجلس باید زمینه ها و راهكارهای قانونی انتقام سخت را مهیا كند.


به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از ایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی با اشاره به اینكه مجلس باید زمینه ها و راهكارهای قانونی انتقام سخت را مهیا كند، اظهار داشت: برای تحقق خواست مردم طرح سه فوریتی انتقام سخت روی میز مجلس قرار گرفته است و همه نمایندگان می توانند این طرح را امضاء كنند تا در دستوركار قرار گیرد.
وی ادامه داد: برای مجلس آزمون بزرگی است كه هنگام شهادت سردار سپهبد سلیمانی عزیز، برای نخستین بار طرح سه فوریتی را مصوب كند و امیدوارم نمایندگان از این آزمون سربلند بیرون بیایند.
نماینده مردم همدان در مجلس تصریح كرد: خون پاك سردار سلیمانی به دست شقی ترین فرد جهان، بر روی زمین ریخته شد ولی انتقام سختی در انتظار جنایتكاران است. خط مقاومت با انگیزه مضاعف ادامه خواهد یافت و كام قاتلان و جنایتكاران را تلخ خواهیم كرد.
حاجی بابایی با اشاره به حضور گسترده مردم در مراسم خاكسپاری سردار سلیمانی، اشاره كرد: مردم یكپارچه و منسجم به پاخاستند و خواهان انتقام از قاتلان و آمران قتل شهید سلیمانی شدند.




منبع:

1398/10/16
22:56:40
5.0 از 5
10929
تگهای خبر: طرح , قانون , مجلس , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳