نماینده مجلس: دولت پزشکیان بدشانس ترین دولت پس از انقلاب است مجلس ایران دات کام: یک نماینده مجلس دولت چهاردهم را بدشانس ترین دولت پس از انقلاب خواند. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از خبر آنلاین، مهرداد لاهوتی عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اعلان اینکه دولت پزشکیان بدشانس ترین دولت پس از انقلاب است اظهار داشت: تفاوت نگاه باید وجود داشته باشد اما ترسیم غلط اوضاع درست و به صلاح نیست. بنا بر روایت آخرین خبر، او اضافه کرد: طرح عدم کفایت سیاسی رئیس جمهور بر خلاف شرایط فعلی و مواضع حاکمیت است. چند نفری در مجلس هستند که همیشه تمایل دارند خلاف جهت آب شنا کنند و در همه مجالس هم چنین افرادی بوده اند. لاهوتی افزود: کشور در عمل با قدرت ادعایی مثل آمریکا وارد جنگ شد و شرایط ویژه ای داشت. حرف کل مجلس این نیست و با همه انتقاداتی که داریم اما اصل دولت را حمایت کرده و می نماییم.خلاصه اینکه چند نفری در مجلس هستند که همیشه تمایل دارند خلاف جهت آب شنا کنند و در همه مجالس هم چنین افرادی بوده اند. منبع: مجلس ایران دات كام 1404/06/14 13:23:34 0.0 از 5 329 تگهای خبر: بودجه , دولت , طرح , مجلس این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط روایت رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس از پاسخ رهبر شهید انقلاب به پیشنهاد پناهگاه امن روایت حاجی دلیگانی از پشت پرده توقف حملات به لبنان به علاوه جزییات عده ای همچنان بر طبل اختلاف بی حجاب و باحجاب می کوبند محاصره اقتصادی دشمن را بی اثر می نماییم نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۸ بعلاوه ۳ ارسال نظر