مجلس ایران دات كام
فرهنگی در گزارش مجلس ایران دات كام:

لزوم مقابله به مثل با جنایت آمریكا

لزوم مقابله به مثل با جنایت آمریكا

به گزارش مجلس ایران دات كام عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس اظهار داشت: روش های حقوقی و دیپلماتیك در واكنش به ترور قاسم سلیمانی راه به جایی نمی برند و باید با دشمنان مانند خودشان مقابله شود.



محمد حسین فرهنگی در گفتگو با خبرنگار مهر در واكنش به شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: در جهانی كه علناً قاتلان و آدم كش ها، مورد حمایت قرار می گیرند و خون كودكان وزنان در كشورهایی چون یمن، ریخته می شود و صدایشان به جایی نمی رسد، خیلی انتظار نیست كه مجامع بین المللی، عاملان شهادت سردار سلیمانی را مورد محاكمه قرار دهند.
وی اضافه كرد: اساساً هدف از ایجاد منشور ملل و سازمان ملل متحد این بود كه روحیه های هیتلری در دنیا منقرض شود اما شاهد ظهور هیتلرهای جدید در دوران معاصر هستیم كه به هیچ اصلی پایبند نیستند و نه تنها به حاكمیت دولت ها احترام نمی گذارند بلكه حقوق انسان ها را هم زیر پا می گذارند.
عضو فراكسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان كرد: این افراد برای رسیدن به اهداف خود، گروه های تروریستی چون داعش را ایجاد كردند و از اینكه سردار رشیدی چون سردار سلیمانی یك تنه وارد شد و گروه های تروریستی را نابود كرد، عصبانی شدند و وی را به شهادت رساندند.
فرهنگی تاكید كرد: در چنین شرایطی روش های حقوقی و دیپلماتیك راه به جایی نمی برد و ما باید مانند خودشان با آنان مقابله نماییم و انتقام سختی از آمریكا و عاملان شهادت حاج قاسم سلیمانی بگیریم و این جنایتكاران باید منتظر انتقام سخت جمهوری اسلامی ایران باشند.
وی با اشاره به اینكه اساسا با شهادت سردار سلیمانی نه تنها جبهه مقاومت از بین نمی رود بلكه تقویت می شود، تصریح كرد: مستكبران تلاشهای بسیار زیادی كردند تا چهره مقاومت را مخدوش كنند اما همه می بینیم كه جبهه مقاومت به چهره برتر منطقه تبدیل گشته است و اساسا شاهد وحدت روزافزون آنان ضد آمریكا خواهیم بود.

1398/10/14
13:50:23
5.0 از 5
10940
تگهای خبر: دولت , مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(2)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۳ بعلاوه ۵