مجلس ایران دات كام
آیت الله جنتی:

با دقت مشغول بررسی صلاحیت هستیم

با دقت مشغول بررسی صلاحیت هستیم

به گزارش مجلس ایران دات كام دبیر شورای نگهبان اظهار داشت: بررسی شكایات و صلاحیت ها آن هم در زمان كوتاه، اقدامی به شدت طاقت فرساست كه البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نكرده حتی حق یك نفر هم تضییع نشود.



به گزارش مجلس ایران دات كام به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شورای نگهبان، آیت الله احمد جنتی دبیر شورای نگهبان بامداد امروز (چهارشنبه ۴ دی ۱۳۹۸) در جلسه این شورا با ابراز نگرانی از وضعیت آلودگی هوای تهران و سایر شهرهای كشور اظهار داشت: آلودگی هوا عوامل مختلفی دارد كه باید هرچه زودتر مسؤلان مربوطه برای رفع آن چاره جویی كنند.

وی ادامه داد: آلودگی هوا مشكلات زیادی را برای عموم مردم بخصوص بیماران و افراد سالخورده بوجود آورده كه ان شاءالله مسؤلان نه فقط به شكل مقطعی بلكه راهكار دائمی برای حل این معضل پیدا كنند.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به روند بررسی شكایات و صلاحیت ها در شورای نگهبان و هیات مركزی نظارت بر انتخابات اشاره و تصریح كرد: الان در مقطع بررسی صلاحیت ها در شورای نگهبان هستیم و همكاران ما تا اواخر شب مشغول رسیدگی به پرونده های ثبت نام كنندگان بر مبنای مستندات هستند.

وی تصریح كرد: بررسی شكایات و صلاحیت ها آنهم در زمان كوتاه، اقدامی به شدت طاقت فرساست كه البته شورای نگهبان با دقت مشغول انجام آن است تا خدای نكرده حتی حق یك نفر هم تضییع نشود.

دبیر شورای نگهبان در بخش پایانی سخنان خود به برگزاری آزمون كتبی از داوطلبان انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری اشاره نمود و تصریح كرد: پنج شنبه هفته گذشته این آزمون با دعوت از ۲۷۲ نفر انجام شد و الان در مرحله تصحیح اوراق امتحانی داوطلبان هستیم كه در صورت قبولی از آنها برای آزمون شفاهی دعوت بعمل می آید تا بعد از قبولی در ۲ مرحله كتبی و شفاهی صلاحیت های عمومی آنها بررسی شود.






1398/10/04
14:41:59
5.0 از 5
11083
تگهای خبر: انتخابات , پرونده , ثبت نام , رهبری
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۲