در آستانه سفر رئیس جمهور به نیویورك احمدنیا: بدخواهان هرچه کنند، عزت دست خداست به گزارش مجلس ایران دات کام، سرپرست امور اطلاع رسانی دولت ضمن اشاره به سفر رئیس جمهوری به نیویورک، تصریح کرد: پزشکیان نماینده ی شایسته ای برای ایران و ایرانی ها خواهد بود. به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، علی احمدنیا در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «آقای پزشکیان! ما به شما افتخار می نماییم. شما نماینده شایسته ای برای ایران و ایرانی خواهید بود. بدخواهان هرچه کنند، عزت دست خداست.» مسعود پزشکیان، رئیس جمهوری اسلامی ایران بامداد یکم مهر جهت شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، عازم نیویورک می شود. منبع: مجلس ایران دات كام 1403/07/01 11:54:20 0.0 از 5 763 تگهای خبر: دولت , نماینده این مطلب مجلس ایران را پسندیدید؟ (0) (0) X تازه ترین مطالب مرتبط مهلت یک ماهه به دولت برای اجرای قانون ساماندهی وضعیت حوزه های انتخابیه پیام ریاست قالیباف بر تیم مذاکره کننده ایران به روایت عضو فراکسیون مستقلین فردا جلسه وبیناری مجلس با وزرای علوم و آموزش وپرورش برگزار می شود طرف آمریکایی بداند دنیا بر شیوه سابق نخواهد بود نظرات بینندگان در مورد این مطلب لطفا شما هم در مورد این مطلب نظر دهید = ۴ بعلاوه ۳ ارسال نظر