مجلس ایران دات كام

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی چابهار

بازدید امیر سرتیپ صباحی فرد از گروه پدافند هوایی چابهار

مجلس ایران دات کام: مجلس ایران دات کام: فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی چابهار از بخش های مختلف این یگان بازدید نمود.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، امیر سرتیپ علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور در گروه پدافند هوایی شهید بردبار چابهار، از سایت رادار مکران، سایت شهید علیرضا باقری فاشا و سایت موشکی مرصاد بازدید و توان رزمی و آمادگی دفاعی این گروه پدافندی را مورد ارزیابی قرار داد.
امیر صباحی فرد با اعلان اینکه امروز مناطق پدافندی در کشور با اتکا به توانایی داخلی و تجهیزات بومی به انجام ماموریت می پردازند، اضافه کرد: همه نقاط پدافند هوایی در سطح کشور مهم و حیاتی هستند چونکه پدافند در جنگ و صلح خط مقدم دفاع از کشور است و باید در هر موقعیت و شرایطی آماده دفاع باشد.
وی تکیه بر توان داخلی و نگاه به آینده را مهم ترین راهبرد نیروی پدافندهوایی خواند و اضافه کرد: امروز شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلوی نیروی پدافندهوایی هستیم و این نیرو توانسته است دستاوردهای مهم و ارزشمندی را به دست آورده و به روند رو به پیشرفت خود، ادامه بخشد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش اشاره کرد: رونمایی از محصولات جدیدی نظیر انواع پهپادها، سامانه های راداری، موشکی و... نشان دهنده این است که نیروی پدافند هوایی، متوجه آخرین تغییرات و به روزترین دگرگونی ها در عرصه نبردهای آینده بوده و خودرا برای مقابله با هر نوع خطر و تهاجمی، در بالاترین سطح آمادگی قرار داده است.
وی با اعلان اینکه در انتخابات پیش رو باید حضوری جهادی و قدرتمند داشته باشیم، اظهار داشت: مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه عظمت و پیشرفت بیش از پیش نظام اسلامی در تمامی عرصه هاست.
امیر سرتیپ صباحی فرد در ادامه با خانواده های سیل زده کنارک دیدار و گفت و گو کرد.




منبع:

1403/03/18
01:19:52
0.0 از 5
295
تگهای خبر: انتخابات , بازدید , سایت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳