مجلس ایران دات كام
بزرگداشت شهدای خدمت در ارتش

ابوترابی فرد: نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تکیه گاه ملت اسلامند

ابوترابی فرد: نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری تکیه گاه ملت اسلامند

به گزارش مجلس ایران دات کام، خطیب موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: مفتخریم نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای ملت اسلام و محور مقاومت تکیه گاهی مقتدر و الهام بخش هستند.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در ستاد ارتش اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی امروز به سوگ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران، وزیر خارجه عالم هوشمند ساعی و کارآزموده، خلبانان اقتدارآفرین ارتش، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان غربی و رییس یگان حفاظت ریاست جمهوری نشسته است.
وی افزود: با اهمیت ترین خاصیت نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی وجود انسان هایی است که در پرتو بندگی خدای متعال به مقامات عالی ایمانی و معرفتی آراسته شدند. در پرتو وجود چنین انسان هایی آرامش در ایران و جهان گسترده است. نمونه این انسانها، سرلشکر قرنی بود. این انسان والا مقام نماد علم، دانش و فهم درست از جهان و شناخت درست آمریکا و مزدورانش بود.
خطیبه موقت نماز جمعه تهران اظهار داشت: مفتخریم نیروهای مسلح کشور تحت فرماندهی مقام معظم رهبری برای ملت اسلام و محور مقاومت تکیه گاهی مقتدر و الهام بخش هستند. آنان دژ مستحکمی برای ملت ایران هستند.
ابوترابی فرد اظهار داشت: مردم ایران مردانی هستند که پیش از آنکه ایرانی یا تبریزی یا... باشند «حسینی» هستند. ایران اسلامی در جایگاه ویژه و بسیار تاثیرگذاری در منطقه و معادلات بین المللی قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار داشت: در سایه امنیت پیشرفت و توسعه حاصل می شود. شهدا خالق امنیت هستند. سرمایه ما برای برون رفت از تنگناهای موجود شناخت درست و دقیق فرصت ها و تهدیدها و داشتن برنامه کاربردی برای برون رفت از تنگناهاست. کشوری می تواند در راه عزت و اقتدار گام بردارد که در دنیای پرتلاطم سیاسی از استقلال سیاسی به مدلول واقعی کلمه برخوردار باشد در غیر این صورت هیچ روزنه امیدی پیدا نمی شود.
امام جمعه موقت تهران اشاره کرد: عملیات وعده صادق پیام آور دانش، فناوری و تجاری سازی علم و قدرت مدیریت و فرماندهی و طراحی سخت ترین عملیات و عبور از لایه های دفاعی هفتگانه امپراتوری ناتو و لایه های چهارگانه رژیم صهیونیستی بود. این دانش و علم ایران بود که جهان را به حیرت فرو برد. تکنولوژی های جدید و هسته ای محصول دانشمندان ایران است و مقام معظم رهبری و ملت و نظامیان و شهدا پرچمدار چنین نظامی هستند.



1403/03/06
13:11:36
0.0 از 5
1879
تگهای خبر: آذربایجان غربی , حكم , رهبری , نماینده
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۲