مجلس ایران دات كام
جهت تامین نظر شورای نگهبان؛

مجلس جداول بودجه ۱۴۰۳ را اصلاح کرد

مجلس جداول بودجه ۱۴۰۳ را اصلاح کرد

به گزارش مجلس ایران دات کام، نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت تأمین نظر شورای نگهبان، جداول بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور را اصلاح کردند.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) و در جریان رسیدگی به گزارش کمیسیون اقتصادی در رابطه با طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، با اصلاح جداول این لایحه موافقت کردند.
حمیدرضا حاجی بابایی، رئیس کمیسیون تلفیق بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار داشت: جداول بودجه سال ۱۴۰۳ با کار دقیق و کارشناسی کمیسیون و صحن مجلس و با کمک سایر کمیسیون های تخصصی برای نخستین بار در طول دوران بعد از انقلاب کمترین ایرادات را از جانب شورای نگهبان داشت و هیأت نظارت مجمع هم ایرادات کمی به آن وارد دانست.
وی افزود: اغلب ایرادات مطرح شده از جانب شورای نگهبان جزئی، عبارتی و اصلاح عناوین بود اما آن چه امروز سبب شد این جداول در صحن مجلس هم مطرح شود، مبحث جدول شماره ۱۴ است که ما ۶۳ همت برای تأمین کالاهای اساسی پیشبینی کرده بودیم، منابع درآمدی از محل مشتقات گاز پیشبینی شد اما بعدها به مدیریت انرژی و منابع تبدیل شد و شورای نگهبان به این مورد ایراد گرفت و جهت رفع این ایراد و تأمین نظر شورای نگهبان قرار شد عنوان «از محل منابع داخلی» با رعایت قوانین جایگزین شود تا دولت در اعطای کالابرگ گرفتار اشکال نشود.

1403/02/29
10:05:51
0.0 از 5
554
تگهای خبر: اقتصاد , بودجه , دولت , شورای نگهبان
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳