مجلس ایران دات كام
ذوالنوری:

بسیج دست دشمنان را از دست درازی به کشور قطع کرد

بسیج دست دشمنان را از دست درازی به کشور قطع کرد

مجلس ایران دات کام: به گزارش مجلس ایران دات کام، نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اعلان اینکه تفکر و روحیه بسیج در هر جای کشور جاری است، اظهار داشت: بسیجیان در قالب اقشار مختلف دانشجو، طلبه، اقشار، اصناف در مقابل هجمه ها، طوفان های تصنعی دشمن بالاترین نقش آفرینی را داشتند و اگر بسیج نبود نظام ما پایدار و استوار نمی ماند؛ بسیج تبدیل به یک درخت تنومند شده است که دست دشمنان را از دست درازی به کشور قطع کرده است.


به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از ایسنا، حجت الاسلام ذوالنوری با اشاره به هفته بسیج اظهار داشت: هفته پر برکت بسیج ابتکار امام (ره) است؛ بسیج یک تشکل، یک سازمان است و تمامی کلمه بسیج در ساختار سازمان تعریف نمی شود فراتر از یک سازمان است و بسیج یک فرهنگ متعالی است یک روحیه و معیار و اصول است.
وی افزود: بااینکه شاهد بخش عظیمی از بسیجیان پرتوان و آزمایش اقتدار بسیج در سراسر کشور هستیم ولی کم نیستند جمعیت هایی که بااینکه در قالب سازمان بسیج تشکل پیدا کردند ولی مکتب و فرهنگ آنها مبانی بسیج است و بنا بر این دشمن را ناکام کرده است.
ذوالنور اضافه کرد: از سرتاسر دنیا توریسم درمانی و گردشگری درمانی به کشور ما می آیند چون هزینه درمان در کشور ما از بسیاری از کشورهای دیگر کمتر و تخصص در اوج می باشد و توانسته ایم تحریم ها را با خود کفایی و توانمندی نخبگانمان خنثی نماییم ما قادریم در حوزه علوم شبیه سازی ژنتیکی و سایر متعلقاتش طعنه به همه کشورهای پیشرفته دنیا بزنیم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: تفکر و روحیه آرمان های بسیج حاکم شده است تفکر و روحیه و مرتب بسیج در هر جای کشور جاری شد و نفوذ و تعالی پیدا کرد. ما شاهد سرزندگی و خلق ابتکارات و شاهد عظمت هستیم در زمان انقلاب اگر وجود بسیج نبود دشمنان اسلام و انقلاب ما را ساقط کرده بودند.
ذوالنوری افزود: عزت و افتخار سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی و همه مدافعان ما برخورداری از روحیه و تفکر بسیج است.
وی اشاره کرد: تفکر بسیج در هر دستگاه و ارگانی نفوذ و تعالی پیدا کرد و شاهد سرزندگی و خلق ابتکار هستیم. بسیجیان چه در جنگ های سخت و چه در جنگ های نرم انواع توطئه ها و هجوم دشمن را بی تأثیر یا کم تأثیر کرده اند، بسیجیان در قالب اقشار مختلف دانشجو، طلبه، اقشار، اصناف در مقابل هجمه ها، طوفان های تصنعی دشمن بالاترین نقش آفرینی را داشتند و اگر بسیج نبود نظام ما پایدار و استوار نمی ماند.




منبع:

1402/09/04
09:33:26
0.0 از 5
2822
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۳