مجلس ایران دات كام
در گفت وگوی تلفنی رییس دیوان محاسبات قطر با دستغیب مطرح شد؛

توسعه همکاریهای فنی در عرصه حسابرسی دولتی

توسعه همکاریهای فنی در عرصه حسابرسی دولتی

مجلس ایران دات کام: در گفت و گوی تلفنی رئیس دیوان محاسبات قطر با رئیس کل دیوان محاسبات ایران، طرفین بر ضرورت توسعه بیش از پیش مناسبات و همکاریهای دو جانبه فنی و تخصصی در عرصه حسابرسی دولتی تاکید نمودند.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، در گفتگوی تلفنی عبدالعزیز بن محمد احمد قاسم العمادی رئیس دیوان محاسبات قطر با سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران، طرفین بر لزوم توسعه بیشتر از پیش مناسبات و همکاریهای دو جانبه فنی و تخصصی در حوزه حسابرسی دولتی بین دیوان محاسبات ایران و قطر تاکید نمودند.
بر اساس این گزارش، در این گفتگوی تلفنی، العمادی ضمن اشاره به ریاست ایران بر سازمان اکوسای و عضویت ناظر دیوان محاسبات قطر در این سازمان، بر لزوم افزایش تعاملات و همکاری ها و انتقال تجارب مشترک در حوزه های مشترک بین دو دیوان تصریح کرد و اظهار داشت: مشتاقانه در انتظار نهایی سازی و امضای یادداشت تفاهم همکاری مشترک بین دو دیوان در چارچوب تبادل هیأت های کارشناسی و تخصصی با هدف افزایش همکاریهای بین دیوان های دو کشور دوست و برادر جمهوری اسلامی ایران و قطر هستیم.
در ادامه این گفتگو تلفنی، سید احمدرضا دستغیب رئیس کل دیوان محاسبات کشور ضمن اشاره به روابط خوب دو کشور در زمینه های مختلف سیاسی، پارلمانی، اقتصادی و فرهنگی، بر ضرورت ارتقای همکاریهای فی ما بین در زمینه های در ارتباط با حوزه صلاحیت دیوان های دو کشور تصریح کرد و اظهار داشت: دیوان محاسبات جمهوری اسلامی ایران آماده همکاری گسترده در زمینه افزایش تعاملات فنی و تخصصی با دیوان محاسبات قطر در چهارچوب سازمان های اکوسای و عربوسای است.
دستغیب همینطور ضمن اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه طی دو هفته اخیر، خاطرنشان کرد: اقدامات غیرانسانی رژیم اسرائیل ضد مردم بی پناه، زنان و کودکان مظلوم غزه از منظر حقوق بین الملل، یک جنایت هولناک بوده که با محکومیت همه جانبه امت اسلامی و مردم آزادی خواه جهان روبرو شده است.
همچنین، العمادی رئیس دیوان محاسبات قطر هم اظهار امیدواری کرد تلاشهای جاری سازمان های بین المللی هر چه زودتر به نتیجه برسد و کمک های انسان دوستانه به مردم غزه با سهولت ارسال شود.


منبع:

1402/08/10
14:56:03
0.0 از 5
3113
تگهای خبر: اقتصاد , دولت
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۸ بعلاوه ۴