مجلس ایران دات كام
با صدور پیامی صورت گرفت؛

تبریک قالیباف به کاروان ورزشی ایران در رقابت های پاراآسیایی

تبریک قالیباف به کاروان ورزشی ایران در رقابت های پاراآسیایی

به گزارش مجلس ایران دات کام، رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب نتایج درخشان توسط کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به مسابقات پاراآسیایی را تبریک گفت.



به گزارش مجلس ایران دات کام به نقل از مهر، محمد باقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی کسب نتایج درخشان توسط کاروان ورزشی اعزامی کشورمان به مسابقات پاراآسیایی را تبریک گفت.
متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
دستاوردهای باارزش و نتایج افتخارآمیز جانبازان و معلولان قهرمان کشورمان با عنوان کاروان فرزندان ایران در چهارمین دوره بازی های پاراآسیایی هانگژو، بار دیگر شادی و مباهات را برای ملت سرافراز ایران به ارمغان آورد.
فرزندان برومند و پرتوان کشورمان با استعانت از خداوند متعال، با وجود سختی ها و دشواری های جسمانی، با اراده ای راسخ، ضمن تاریخ سازی در کسب عنوان دوم آسیایی به همراه مدال های رنگارنگ در این آوردگاه سخت و دشوار و رویارویی با حریفان، توانمندی و قدرت خویش توأم با روحیه معنوی را به اثبات رسانیدند.
اینجانب با عرض تبریک و خداقوت به تمامی مدال آوران، ورزشکاران، مربیان، سرپرستان و سایر اعضای کاروان در این رقابت ها و تشکر از کوشش های کمیته ملی پارالمپیک، امیدوار هستم همیشه شاهد حضور موفقیت آمیز جوانان عزیزمان در میادین ورزشی باشیم.
محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی


منبع:

1402/08/07
12:29:22
0.0 از 5
3035
تگهای خبر: مجلس , مجلس شورای اسلامی
این مطلب را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۶ بعلاوه ۳